Casanova Lounge
JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Utskrivbar version

+- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se)
+-- Forum: Självutveckling (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Kropp & träning (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Tråd: JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! (/showthread.php?tid=1630)

Sidor: 1 2 3 4


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Nystart - 2013-03-06

Beställde hem lite dmaa från dmaa.nu, substansen som var ingrediensen till det grymma pumpet i jack3d, som nu inte finns att köpa längre.

Det är lite småluddigt vad exakt i laglig väg som är med dmaa, men om jag förstått det rätt, så är det klassat som hälsoskadlig vara, så det gör egentligen ingenting för dig som brukare, men däremot straff för den som säljer osv.

Hursomhelst. Första passet igår, FYFAN vilekt jävla pump jag hade! Cool Ådrorna börjar efterlikna brandslangar, fokuset är GRYMT. Jag kan ha rätt mycket problem med att fokusera ibland eftersom det är så saaatans mycket fina damer där jag tränar, men det är sjukt mycket enklare att bara pumpa på med dmaa i sig!

Det är dessutom snorbilligt, köpte hem 25g med två polare, 220kr var för ~4 månaders förbrukning. Billigare och bättre än ALLA andra PWO'er Smile

Ni som körde jack3d vet vad jag menar, ni andra borde fan testa o köpa hem lite så ni får se. Snart skulle det bli dyrare o köpa också, så passa på nu innan dom endast säljer det i kapslar!!


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - trollface - 2013-03-06

Har funderat på att köpa dmaa faktiskt, vad blandar du ut det med? Eller kör du det rent?


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Madrock - 2013-03-06

Hur mycket tar du per gång?


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Evilvalle - 2013-03-06

Tja, fan vad härligt att du beställt därifrån. Har snackat lite med dom över mejl men inte beställt än, anyway, verkar som att det är 100% legit då, BRA - så fort min superior edition e slut ska jag beställa dmaa, arginin, beta-alanin, koffein och göra min egna evilvalle special edition pwo! asnice!


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Benson! - 2013-03-06

Evilvalle Skrev:Tja, fan vad härligt att du beställt därifrån. Har snackat lite med dom över mejl men inte beställt än, anyway, verkar som att det är 100% legit då, BRA - så fort min superior edition e slut ska jag beställa dmaa, arginin, beta-alanin, koffein och göra min egna evilvalle special edition pwo! asnice!

yeah hela forumet kommer bli mad scientists och skapa sina egna PU PWOs.

lägg upp recept om du hittar på nåt bra btw


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - selected - 2013-03-06

Nån här inne som tar Gainer? isf hur många dl ska man ta för att det inte ska bli över- underskott ?


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Bubblan - 2013-03-06

underskott på vad?


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - selected - 2013-03-06

Bubblan Skrev:underskott på vad?

kalorier så att man slipper fettet samlas på magen.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - TobiasK - 2013-03-06

selected Skrev:kalorier så att man slipper fettet samlas på magen.

lol. beror på hur din övriga kost ser ut. DU kan få i dig 2000kcal från en gainer utan att det blir ett överskott & du kan ta 100kcal & det blir ett överskott.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - selected - 2013-03-06

Toledo Skrev:Gainer är till för att det ska bli överskott. Man tar gainer ifall man inte kan få i sig tillräckligt med kalorier i en vanlig kost för att gå upp i vikt.

ja det är så men det mesta brukar sätta sig runt magen. frågade detta för ett par år sen de sa att man hade då fått i sig med överskott på kalorier än vad man har gjort av med.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - selected - 2013-03-06

Toledo Skrev:Du vill ligga på 100 + kalorier, om dagen.

Ingen aning, förstår mig inte på hur ni räknar kalorier än och så men jag vill gå upp i vikt samtidigt som jag tränar så jag äter varannan 4:de timmen, är inte den typen som äter för mycket heller.

Jag kör SL 5x5 för tillfället kanske borde kombinera med kondition såsom springa typ 40 min på rullband en gång i veckan för att bli av med fettet runt magen.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - golvmopp - 2013-03-07

lol 40 min i VECKAN på rullband gör inte ett skit. Räkna kalorier, använd en BMR calculator för att räkna ut ditt ungefärliga behov, sen äter du minimi-behovet så att träningen skapar ett underskott.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Bubblan - 2013-03-07

Precis 40 min på rullbandet i veckan är nada. Men först säger du att du vill få bort fettet från magen. Sen säger att du vill gå upp i vikt. Can't do both.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - selected - 2013-03-07

golvmopp Skrev:lol 40 min i VECKAN på rullband gör inte ett skit. Räkna kalorier, använd en BMR calculator för att räkna ut ditt ungefärliga behov, sen äter du minimi-behovet så att träningen skapar ett underskott.

ok jag räknade via en hemsida där står det "You have a BMR of 2329.5"

Är det dagliga behovet av kalorier man ska få i sig?


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - trollface - 2013-03-07

selected Skrev:ok jag räknade via en hemsida där står det "You have a BMR of 2329.5"

Är det dagliga behovet av kalorier man ska få i sig?

Alltså ett tips är att läsa på om kost, viktminskning, fettförbränning så du får lite grundläggande koll på det. Finns SJUKT bra inlägg på http://www.kolozzeum.com/forum/ (sorry om jag gör reklam, ta bort länken i så fall)..

Det värdet du fick fram beror på vad för typ av aktivitetsnivå du valde, väljer du ingen alls eller det lägsta som går så får du fram hur mycket kalorier du ska ha i dig för att behålla samma vikt utan träning. Låt säga 2400 kalorier per dag, då lägger du dig på 1900 för att gå ner 0.5kg fett varje vecka, vill du gå ner 1kg fett varje vecka lägger du dig på 1400, de dagar du INTE tränar.. Tränar du säg att du gör åt iaf 400kalorier på ett träningspass då får du lägga på 400 på de dagarna du tränar..

Jag personligen hade väl inte strävat efter mer än att gå ner 0.4-0.6 kg per vecka, då man ökar risken för muskelnedbrytning.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - selected - 2013-03-07

Evilvalle Skrev:Tja, fan vad härligt att du beställt därifrån. Har snackat lite med dom över mejl men inte beställt än, anyway, verkar som att det är 100% legit då, BRA - så fort min superior edition e slut ska jag beställa dmaa, arginin, beta-alanin, koffein och göra min egna evilvalle special edition pwo! asnice!

Nej det är inte legit. http://www.slv.se/sv/grupp3/Pressrum/Nyheter/Pressmeddelanden/Regeringen-klassificerar-DMAA-som-halsofarlig-vara/


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Evilvalle - 2013-03-07

selected Skrev:Nej det är inte legit. http://www.slv.se/sv/grupp3/Pressrum/Nyheter/Pressmeddelanden/Regeringen-klassificerar-DMAA-som-halsofarlig-vara/

Med legit menade jag att dom inte är SCAMMERS, dude.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - golvmopp - 2013-03-08

trollface Skrev:Alltså ett tips är att läsa på om kost, viktminskning, fettförbränning så du får lite grundläggande koll på det. Finns SJUKT bra inlägg på http://www.kolozzeum.com/forum/ (sorry om jag gör reklam, ta bort länken i så fall)..

Det värdet du fick fram beror på vad för typ av aktivitetsnivå du valde, väljer du ingen alls eller det lägsta som går så får du fram hur mycket kalorier du ska ha i dig för att behålla samma vikt utan träning. Låt säga 2400 kalorier per dag, då lägger du dig på 1900 för att gå ner 0.5kg fett varje vecka, vill du gå ner 1kg fett varje vecka lägger du dig på 1400, de dagar du INTE tränar.. Tränar du säg att du gör åt iaf 400kalorier på ett träningspass då får du lägga på 400 på de dagarna du tränar..

Jag personligen hade väl inte strävat efter mer än att gå ner 0.4-0.6 kg per vecka, då man ökar risken för muskelnedbrytning.

Nej FFS! BMR är per definition hur mycket kroppen allena behöver i VILOLÄGE.http://en.wikipedia.org/wiki/Basal_metabolic_rate

Alltså, om du pluggar in din längd och vikt i en BMR-kalkylator får du reda på hur mycket du måste få i dig för att behålla din vikt om du bara ligger i sängen en hel dag. Med andra ord - en stabil plan är att konsumera sin BMR, sen träna för att skapa sig ett underskott. BMR + ett styrketräningspass + promenix på en timme VARJE DAG räcker gott och väl för att gå ner 2-3 kilo per månad. Har du ett fysiskt jobb går du ner ännu snabbare, men som tidigare sagts är det bra att ligga på 500 kalorier minus om dagen för att minimera muskelförlust.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Commander - 2013-03-08

hmm kanske slänger in en order jag med då.


JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! - Nystart - 2013-03-09

trollface Skrev:Har funderat på att köpa dmaa faktiskt, vad blandar du ut det med? Eller kör du det rent?
Har kört det rent nu, men tänkte nog blanda ut det med lite beta alanin sen också, ännu mer jack3d likt Big Grin
Madrock Skrev:Hur mycket tar du per gång?
Började på typ 60mg, men är jävligt svårt att höfta alltså då jag inte har tillgång till våg, blev nog runt 150mg sist hehe. Lita inte på sidan att 50mg är en dos - man tar defnitivt mer. Du bygger dessutom resistans med tiden, men fortfarande så är det jävligt billigt.

Evilvalle Skrev:Tja, fan vad härligt att du beställt därifrån. Har snackat lite med dom över mejl men inte beställt än, anyway, verkar som att det är 100% legit då, BRA - så fort min superior edition e slut ska jag beställa dmaa, arginin, beta-alanin, koffein och göra min egna evilvalle special edition pwo! asnice!
ska nog köra dmaa+beta alanin, båda var ju med i jacked. Googlade nu och såg att även arginin var med, är det bra? kanske tar o handlar lite sånt isf också, blir ju typ exakt som gamla jack3d Big Grin