Casanova Lounge
Officiella Tindertråden - Utskrivbar version

+- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se)
+-- Forum: Allmän diskussion (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Internet (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Tråd: Officiella Tindertråden (/showthread.php?tid=2976)

Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16


RE: Officiella Tindertråden - Beerpong - 2015-10-27

(2015-10-26,17:54)Parafras Skrev: Skulle säga ganska viktigt, en illusion av att saker och ting går "framåt" aka eskalera.

När du har numbercloseat så sticker du ut från mängden för då tänker hon "Oh shit jag ger hnm mitt nr och alla andra killar på Tinder får inte det så han måste ändå vara ganska intressant"


RE: Officiella Tindertråden - ångest101 - 2015-10-28

190 matchningar på ca 2-3 dagar + fått fart som fan i konversationer med även riktigt riktigt heta tjejer.
(tumba kan verifiera)

Någon som vill ha hjälp med tinder så det händer grejer som fan? (gratis ofc) isf måste du visa bilder och så (ej vara anonym)

+ ej vara överviktig, se normal ut

Pma


RE: Officiella Tindertråden - Beerpong - 2015-10-28

(2015-10-28,10:52)ångest101 Skrev: 190 matchningar på ca 2-3 dagar + fått fart som fan i konversationer med även riktigt riktigt heta tjejer.
(tumba kan verifiera)

Någon som vill ha hjälp med tinder så det händer grejer som fan? (gratis ofc) isf måste du visa bilder och så (ej vara anonym)

+ ej vara överviktig, se normal ut

Pma

Då allt är utseendebaserat räcker de om du enbart berättar vilka slags bilder du har samt hur många Smile


RE: Officiella Tindertråden - ångest101 - 2015-10-28

(2015-10-28,17:45)Beerpong Skrev: Då allt är utseendebaserat räcker de om du enbart berättar vilka slags bilder du har samt hur många Smile

Lol, här försöker man hjälpa till lite! XD
bli snygg då och kör på, om du tror det är allt online


RE: Officiella Tindertråden - confused... - 2015-10-28

(2015-10-28,18:25)ångest101 Skrev: Lol, här försöker man hjälpa till lite! XD
bli snygg då och kör på, om du tror det är allt online

Är iof sant. Testa fejk konto med en inte över avarage dude som inte ser bra ut och markant urskiljer sig med sina ansiktsdrag och du inser fort detta du med.

Är många som aldrig får till det online sen gör dom konto med över avarage/snygg person är dom plötsligt pimp. Andra vägen också, snygga personer som hävdar det ligger i deras game och ska visa med bilder på under avarage sen failar totalt.

Jag har som jag skrivit i en annan tråd utmanat killar som påstår motsatsen flera gånger, vi kan regga oss båda två på Badoo i random stad, du med bra bilder på en person med kassa ansiktsdrag och jag med badrums bild i spegeln på en snygg person som är ansett något av den sämsta typ av bilder man kan ha och så gör vi en tråd här och jämför vi resultatet??

Bara se på tråden på fejk konto med modell killen som finns här på forumet, kan skriva exakt vad som helst och brudarna vill ändå ses, t.o.m när han skrev saker som normalt skrämmer iväg brudar så fortsätter dom visa intresse. Finns flera liknande trådar på diverse forum.

Sen visst kan man påverka lite med bra/dåliga bilder men är begränsat där med hur mycket svängrum det faktiskt finns. Släng upp en bra bild på en under avarage 4p kille taget på fest men en brud i varje hand eller taget på sommaren solbränd och chillar med vänner och den typ av bilder där man med snygg person är internet pimp och man får ändå mycket mycket sämre respons än på en kass halvsuddig badrums bild taget men mobilen i spegeln på en snygg person.

(jag har testat flera gånger)

Jag rekommenderar dig starkt att som jag skrivit tidigare testa ett fejk konto med en random avarage Svensson som inte ser väldigt bra ut AKA prettyboy så du får lite perspektiv på hur sjukt avgörande det faktiskt är.


RE: Officiella Tindertråden - fisk - 2015-10-28

Ångest erbjuder sig att hjälpa folk gratis med både bilder och text, och ni går in och svarar sådär? Illa.


RE: Officiella Tindertråden - Tumba - 2015-10-28

Där har vi huvudet på spiken, ALLT ÄR UTSEENDE. Tur att jag är snygg =)))) lol klart utseendet spelar roll men det är helheten, har man fult ansikte så träna och bli biff och skippa närbilder.


RE: Officiella Tindertråden - Parafras - 2015-10-28

Ja, skriv inte ett piss istället. Fact is;
Ångest har hållt på med tinder länge, fått matchningar och legat med tjejer därifrån.
Nu efter att ha finslipat och läst på om tindergame så får han 190 (!!!) matchningar på 3 dagar. MER än han fått innan.
Han har inte gått från ful till skitsnygg på några månader så han vet säkert mer än många om hur man skall göra. Om han nu erbjuder gratis hjälp, skjut inte ner hans förslag. Behövs fler i forumet som hjälper till =)


RE: Officiella Tindertråden - confused... - 2015-10-28

(2015-10-28,19:27)fisk Skrev: Ångest erbjuder sig att hjälpa folk gratis med både bilder och text, och ni går in och svarar sådär? Illa.

Självklart snällt gjort, mitt svar var inte till hans hjälp som jag tycker det är bra han erbjuder men hans påstående att utseende inte är närmast allt på internet, alltså inlägget jag citerade.

Han kan säkert hjälpa någon med kassa bilder att göra en förbättring i responsen. Men samtidigt så en person som inte får några matches eller får väldigt dålig respons på internet med en okej normal bild tagen av andra, profilbild på sig själv utomhus eller bild ifrån sociala sammanhang.(alltså normala bilder dom flesta har) kommer inte helt plötsligt att bli internet pimp och göra en stor förbättring för att han tar en magisk bild i rätt vinkel.

Detta har jag sett folk försöka med x antal gånger med här, andra forum och även irl, det failar varje gång. Kommer man med ett sånt påstående får man tåla lite kritik tills man bevisat motsatsen.


Jag tycker helt ärligt att han, och även andra snygga ska göra ett fejk konto med en avarage Joe som inte sticker ut väldigt tydligt med sina bra ansiktsdrag för att få lite perspektiv på hur sjukt avgörande det är på tinder och internet.

Dock så vill snygga väldigt sällan göra detta. Dom är stensäkra på sin sak med tar väldigt sällan utmaningen, och dom få gånger dom gjort har jag inte hört något ifrån dom efter.

(2015-10-28,19:50)Tumba Skrev: Där har vi huvudet på spiken, ALLT ÄR UTSEENDE. Tur att jag är snygg =)))) lol klart utseendet spelar roll men det är helheten, har man fult ansikte så träna och bli biff och skippa närbilder.


Sant det du säger, man kan kompensera med vältränad kropp men vi snackar nu minst ett års hård träning, förmodligen längre för att få en så pass vältränad kropp att den tar över och kompenserar för ett snyggt ansikte.

Det är dock inget man får med bilder på en dag via att ändra typ av bilder.


Har du otränad/normal kropp och får mycket matches på tinder med snygga tjejer ser du garanterat så pass bra ut att du får en del matches även med en vanlig selfie tagen utomhus.


RE: Officiella Tindertråden - fisk - 2015-10-28

(2015-10-28,20:12)confused... Skrev: Självklart snällt gjort, mitt svar var inte till hans hjälp som jag tycker det är bra han erbjuder men hans påstående att utseende inte är närmast allt på internet, alltså inlägget jag citerade.

Han kan säkert hjälpa någon med kassa bilder att göra en förbättring i responsen. Men samtidigt så en person som inte får några matches eller får väldigt dålig respons på internet med en okej normal bild tagen av andra, profilbild på sig själv utomhus eller bild ifrån sociala sammanhang.(alltså normala bilder dom flesta har) kommer inte helt plötsligt att bli internet pimp och göra en stor förbättring för att han tar en magisk bild i rätt vinkel.

Detta har jag sett folk försöka med x antal gånger med här, andra forum och även irl, det failar varje gång. Kommer man med ett sånt påstående får man tåla lite kritik tills man bevisat motsatsen.


Jag tycker helt ärligt att han, och även andra snygga ska göra ett fejk konto med en avarage Joe som inte sticker ut väldigt tydligt med sina bra ansiktsdrag för att få lite perspektiv på hur sjukt avgörande det är på tinder och internet.

Dock så vill snygga väldigt sällan göra detta. Dom är stensäkra på sin sak med tar väldigt sällan utmaningen, och dom få gånger dom gjort har jag inte hört något ifrån dom efter.

Poängen är att det finns ingen anledning att gå in och skriva sånt, det ger folk limiting beliefs och kanske ger upp innan dom ens försökt.
Det går dessutom alltid att ta bättre bilder och det går alltid att bli lite bättre på att skriva.


RE: Officiella Tindertråden - ångest101 - 2015-10-28

(2015-10-28,19:52)Parafras Skrev: Ja, skriv inte ett piss istället. Fact is;
Ångest har hållt på med tinder länge, fått matchningar och legat med tjejer därifrån.
Nu efter att ha finslipat och läst på om tindergame så får han 190 (!!!) matchningar på 3 dagar. MER än han fått innan.
Han har inte gått från ful till skitsnygg på några månader så han vet säkert mer än många om hur man skall göra. Om han nu erbjuder gratis hjälp, skjut inte ner hans förslag. Behövs fler i forumet som hjälper till =)

Exakt. Det jag är inne på är att alla kan alltid förbättra sig online. Visst, jag ser ok ut. Men nu har jag (samma person, samma utseende) fått otroligt bättre resultat via "tekniker" och att ha läst på om online.

Ångest utan att vara påläst = någon matchning här och där. Kan skriva ut en tjej relativt enkelt. Men det krävs jobb

Ångest påläst = får 900% mer respons, tjejer öppnar mig och ger mig nummer utan att jag ens frågor. Det surrar i mobilen hela tiden, och får betydligt snyggare tjejer som skriver.

Jag skryter inte, det jag vill få fram är bara att man KAN göra otroligt mycket mer än man tror online. Många kan nog öka sin sucess sjukt mkt.


RE: Officiella Tindertråden - Tumba - 2015-10-28

http://www.goodlookingloser.com/entry/looks-and-style/how-much-losing-face-fat-can-help-your-sex-appeal-with-40-pictures body fat och dess påverkan på ansiktsdrag. Kanske något att tänka på. saken är den den att ingeting är rättvist, snygga och fula är i olika ligor om vi ser det svart på vitt. Det gäller att optimera sin maximala potentielit. Hade jag vägt 20 kg mer i fetmassa och skippat i hygien skulle tinder gå skit för mig även fast jag har bra utseende naturligt. U get the drift confused? Lovar att mindre snyggt folk skulle kunna boosta sin tinder med hästlängder genom att utnyttja vad de har.


RE: Officiella Tindertråden - confused... - 2015-10-28

(2015-10-28,20:33)Tumba Skrev: http://www.goodlookingloser.com/entry/looks-and-style/how-much-losing-face-fat-can-help-your-sex-appeal-with-40-pictures body fat och dess påverkan på ansiktsdrag. Kanske något att tänka på. saken är den den att ingeting är rättvist, snygga och fula är i olika ligor om vi ser det svart på vitt. Det gäller att optimera sin maximala potentielit. Hade jag vägt 20 kg mer i fetmassa och skippat i hygien skulle tinder gå skit för mig även fast jag har bra utseende naturligt. U get the drift confused? Lovar att mindre snyggt folk skulle kunna boosta sin tinder med hästlängder genom att utnyttja vad de har.

Jodå förstår helt vad du menar.

Problemet här är att när ni snygga över avarage som sticker ut ur massan med bra ansiktsdrag ser på avarage dudes så antar ni väldigt ofta att folk sitter med en egentagen bild nere i källaren i ett mörkt rum och ser deppig ut och det är därför dom inte får samma respons. Och ja, har man såna bilder kan man självklart göra en boost med hästlängder.

Men faktum är att dom flesta oavsett utseende snyggt har inte såna bilder, utan Bilder tagna utomhus, bilder tagna av andra i sociala sammanhang, i solen. Osv osv. Och dom har även där testat x antal bilder fram och tillbaka likt ni gjort och valt den bästa.

Ni är inte dom första som testat bilder med hund eller andra djur, bilder tagna av någon annan när ni fokusera utanför kameran osv osv.

Liksom, dom flesta som reggar sig på tinder och gör ett ärligt försök där testar sig fram med x antal bilder likt ni gjort och många speciellt på forum likt detta googlar även fram guide på att välja bra bild, vad man ska tänka på osv. Då är det ofta inte några extrema förändringar man har att jobba med.


Om ni är så säkra på eran sak, så googla fram en random dude med kassa ansiktsdrag på instagram så han hade fått noll matches med en vanlig selfie tagen utomhus men som har enligt er bra bilder. Gör en tråd och visa när han är pimp?

Jag hade personligen bara blivit glad om ni "knäckt koden" för hur en avarage dude kan bli pimp på internet och många andra här hade blivit det dom också. Problemet är att jag har sett detta så många gånger tidigare och det slutar alltid likadant. Och det visar sig att den "knäckta koden" enbart fungerar på dom som ser bra ut.


Men som sagt ni får gärna göra en tråd med fejk konto likt någon gjorde med en modell fast en med dåliga drag och visa oss alla hur man med tekniker och bilder blir pimp ändå. Lyckas ni kommer jag lägga mig platt och erkänna ni har rätt.


RE: Officiella Tindertråden - Parafras - 2015-10-28

(2015-10-28,20:33)ångest101 Skrev: Exakt. Det jag är inne på är att alla kan alltid förbättra sig online. Visst, jag ser ok ut. Men nu har jag (samma person, samma utseende) fått otroligt bättre resultat via "tekniker" och att ha läst på om online.

Ångest utan att vara påläst = någon matchning här och där. Kan skriva ut en tjej relativt enkelt. Men det krävs jobb

Ångest påläst = får 900% mer respons, tjejer öppnar mig och ger mig nummer utan att jag ens frågor. Det surrar i mobilen hela tiden, och får betydligt snyggare tjejer som skriver.

Jag skryter inte, det jag vill få fram är bara att man KAN göra otroligt mycket mer än man tror online. Många kan nog öka sin sucess sjukt mkt.
NUFF SAID.

Folk som kommer in hit och är kassa med tjejer ska inte få höra "är du ful kan du likagärna ge upp!!!" för det säger redan samhället till oss. Börjar bli ganska trött på hur du argumenterar emot folk som hjälper till eller sprider bra beliefs på forumet.
Starta en tråd så kan du diskutera där istället, detta stjälper ju BARA.


RE: Officiella Tindertråden - Bruno - 2015-10-28

Mm. Går att göra mycket åt utseendet faktiskt...
[Image: Jeremy-Meeks-mugshots1.png]

(2015-10-28,20:30)fisk Skrev: Poängen är att det finns ingen anledning att gå in och skriva sånt, det ger folk limiting beliefs och kanske ger upp innan dom ens försökt.

Håller inte alls med här, fisken. Är väl bra att "keep it real" o inte ge folk några illusioner?
Jag menar, går man in med orimliga förväntningar så är det ju snarare så att man ger upp tidigt när man märker att man inte drar hem Victoria Secret-modeller en vecka efter att man ändrat sina vanor eller kört på senaste tricket för att haffa brudar. Så slutar det med att man sätter sig på sluthate.com och blir bitter på livet. Typ.

Men med det sagt så ser jag fram emot det som fan att träffa ångest om en månad och kolla in hans tinder.
Även om det inte finns en chans i helvetet att en halvful jävel som jag skulle få 190 matchningar på nån dag, så lär han ju ha nånting som man ser att man kan tweaka och ändra på till sin fördel. Och det är väl det som han menar här också; handlar bara om att göra det bästa med de kort som man tilldelats här i livet.


RE: Officiella Tindertråden - fisk - 2015-10-28

(2015-10-28,21:33)Bruno Skrev: Håller inte alls med här, fisken. Är väl bra att "keep it real" o inte ge folk några illusioner?
Jag menar, går man in med orimliga förväntningar så är det ju snarare så att man ger upp tidigt när man märker att man inte drar hem Victoria Secret-modeller en vecka efter att man ändrat sina vanor eller kört på senaste tricket för att haffa brudar. Så slutar det med att man sätter sig på sluthate.com och blir bitter på livet. Typ.

Javisst, för personerna med det problemet kanske sånt hjälper. Men jag tror en större andel är killar som kommer hit för att dom inte får ligga över huvudtaget, kanske är oskulder och osäkra över sitt utseende, och deras mål är inte att ligga med victora secret-modeller, dom vill bara ligga.


RE: Officiella Tindertråden - confused... - 2015-10-28

(2015-10-28,20:30)fisk Skrev: Poängen är att det finns ingen anledning att gå in och skriva sånt, det ger folk limiting beliefs och kanske ger upp innan dom ens försökt.
Det går dessutom alltid att ta bättre bilder och det går alltid att bli lite bättre på att skriva.

Jag anser det finns anledning.

Desto fortare man inser att det är bättre att lägga sitt fokus irl där utseendet har mycket mindre betydelse desto bättre är det, iaf om man inte har utseendet som krävs för internet.

Jag har själv gjort samt sett massa andra ödsla väldigt mycket tid och energi på internet där dom försöker "bli bra" men det händer aldrig, vilket är waste of time och lite att jaga spöken om man inte har looken för det. Men om man laddar upp bilder på en snygg person har man plötsligt game nog för att få nr och dejter till höger och vänster.


Så finns olika sätt att se på det. Jag anser att internet är väldigt bra för dom som har bra utseende, då kan det vara rena guldgruvan om man fixar bra bilder samt arbetar lite på sitt textande. Men att det samtidigt är bra att veta att utseendet har väldigt stor betydelse på internet i förhållande till irl så det är bättre att lägga sitt fokus på annat om man inte tillhör kategorin som får en del matches på tinder.

(2015-10-28,21:42)fisk Skrev: Javisst, för personerna med det problemet kanske sånt hjälper. Men jag tror en större andel är killar som kommer hit för att dom inte får ligga över huvudtaget, kanske är oskulder och osäkra över sitt utseende, och deras mål är inte att ligga med victora secret-modeller, dom vill bara ligga.

Om man är oskuld och osäker för sitt utseende kan det dock argumenteras för att det är ennu värre att ge sig på den delen av game som är absolut mest utseende beroende och där man har absolut minst chans att lyckas.


Är man oskuld, utseendet emot sig och dåligt självförtroende, borde man inte då försöka där man har bäst odds att lyckas?


RE: Officiella Tindertråden - ångest101 - 2015-10-28

(2015-10-28,21:33)Bruno Skrev: Mm. Går att göra mycket åt utseendet faktiskt...
[Image: Jeremy-Meeks-mugshots1.png]


Håller inte alls med här, fisken. Är väl bra att "keep it real" o inte ge folk några illusioner?
Jag menar, går man in med orimliga förväntningar så är det ju snarare så att man ger upp tidigt när man märker att man inte drar hem Victoria Secret-modeller en vecka efter att man ändrat sina vanor eller kört på senaste tricket för att haffa brudar. Så slutar det med att man sätter sig på sluthate.com och blir bitter på livet. Typ.

Men med det sagt så ser jag fram emot det som fan att träffa ångest om en månad och kolla in hans tinder.
Även om det inte finns en chans i helvetet att en halvful jävel som jag skulle få 190 matchningar på nån dag, så lär han ju ha nånting som man ser att man kan tweaka och ändra på till sin fördel. Och det är väl det som han menar här också; handlar bara om att göra det bästa med de kort som man tilldelats här i livet.

Haha du sätter press på mig!!!! Tänk på att online är typ 80% av allt jag kan. Orkar inte gå runt och cold approacha när man kan knulla tjejer direkt från nätet.

Men får som sagt ingen kick av det längre, behöver hitta någon specifik tjej eller flickvän eller något nu. Vill ha pirr i kuken OCH att det ska kittla i magen juuuu. Det gör det inte längre

Både jag och tumba blir utnyttjade av tjejer utan hjärtan från Tinder som bara vill knulla oss.
Men det man inte vet är att vi båda är fina killar innerst Inne.

Ska hålla mig singel till vi ses iaf. Sen.ska jag försöka bli kär i någon, men det är svårt


RE: Officiella Tindertråden - Cogo - 2015-10-28

(2015-10-28,22:10)ångest101 Skrev: Haha du sätter press på mig!!!! Tänk på att online är typ 80% av allt jag kan. Orkar inte gå runt och cold approacha när man kan knulla tjejer direkt från nätet.

Men får som sagt ingen kick av det längre, behöver hitta någon specifik tjej eller flickvän eller något nu. Vill ha pirr i kuken OCH att det ska kittla i magen juuuu. Det gör det inte längre

Men det måste det väl göra dock om du styr träff med en riktigt het?


RE: Officiella Tindertråden - SvaMp_ - 2015-10-28

Haha alltså vad är grejen, killen e fetpimp på att haffa online, erbjuder hjälp o de blir världens liv, fan e vi inne på puahate eller

Tar iaf gärna emot tips från ångest, skickar ett närmare pm i helgen