Casanova Lounge
Era "rutiner" - Utskrivbar version

+- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se)
+-- Forum: Allmän diskussion (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Tekniker (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Tråd: Era "rutiner" (/showthread.php?tid=545)

Sidor: 1 2


Era "rutiner" - Dhace - 2012-03-29

Ordet "rutiner" har på senaste tid fått en väldigt negativ klang i Pick Up världen. Antagligen på grund av faktumet att det associeras med indirekt/mystery method PU som i sin tur enligt många går hand i hand med ren manipulation.

Well fuck that shit. Alla som vet NÅT om pick up eller socialt samspel i övrigt är väl medvetna om att det hela i 99% av resan är ett stort spel. Så för att vinna detta skitet och ta sig till toppen är det lika bra att ha några ess i ärmen.


Dela med er av era, för nu kommer jag alldeles strax att dela med mig av mina.

Peace


Era "rutiner" - Evilvalle - 2012-03-29

Disqvalificeringar från min PU keynote:

Citat:Säg att du gillar blondt hår om hon har mörkt.
Säg åt henne att försvinna från din bubbla.
Säg att hon skulle bli en bra vän.
Om du måste göra något med henne, säg "Ååh nej inte med dig!"
Säg att du kan hjälpa henne hitta en snäll kille.
Säg att hon är en sån tjej som du bara kan hantera i små doser.
Säg "Nej!! jag vill inte hångla med dig!"
Säg att hon är för ung för dig.
Jag har lovat mig själv att inte vara intim med någon på 2 veckor.
Du ser mig bara som en köttbit, jag är faktiskt en man med känslor.
Kolla inte på mig sådär! Ser ni vad hon gör? Lugna dig alltså, jag är inte bara en vandrande snopp!
Du är förmodligen yxmördare.
Få inte för dig nåt nu!
Mina ögon är här uppe, okey! inte här nere!
Vet du varför du och jag aldrig skulle kunna umgås? Vi är för lika, jag skulle inte ta din skit, du skulle inte ta min skit, vi skulle bråka HELA tiden, och jag skulle alltid vinna.

Jag är absolut inte pojkvänsmaterial, jag är ond, okej? Kolla killen där borta, han ser perfekt ut för dig.

Du påminner mig om min första kärlek, vi var så jävla passionerade men hon var inte rätt.

Ta hennes hand och kolla på palm, skaka sedan på huvudet och säg "nope, du och jag passar inte ihop alls, du ser linjen här? den betyder att du är en sån tjej som vill ha en kille hon kan köra över".

Gah du påminner om mitt freak till EX

Putta iväg henne lekfullt.
Vänd ryggen till.
Få henne att göra nåt som får henne att se löjlig ut.
Gör nåt barnsligt som att peta på hennes tröjja och knäpp till hennes näsa.
Lyft henne.
Om ni dansar, pusha iväg henne för en sekund och dra henne sen henne till dig.
Slå, sparka eller knäpp till henne lekfullt.
Om hon gäspar - stoppa fingret i hennes mun.


"Hur gammal är du?" - Vadårå, försöker du få mig att köpa ut drinkar åt dig?
Jag faller alltid för blondiner/brunetter - Jag hatar er
Jag flitar mycket, men det betyder inte att jag går hela vägen, vad du än har hört Wink
Du är en sån tjej min mamma alltid varnat mig om
Du stöter ju på mig! Lugn i stormen, jag är inte så lätt!

Det är nåt som är attraktivt med dig, men jag vet inte riktigt vad än…
Du är en player! Jag kan inte ge dig mitt nummer!
Du är så vacker, det är synd att du inte är min typ!
Du är söt! Du kan få vara min nya lillesyster!
Du är så himla söt! Synd att jag är diabetiker!



Era "rutiner" - Evilvalle - 2012-03-29

Delibirate illogicaly från min PU keynote:

Citat:Jag älskar dig
Jag vill göra dig gravid
Jag vill stoppa bäbisar i din mage
Vi ska ha en dotter som vi döper till klamydia
Jag älskar mig själv
Tycker du att vi är förlorade i nuet?
Gillar du öl eller gillar du mig?
Är kärleken alltid som ett slagfält?
Om kärleken var en smak så vore den jag
Jag lovar dina läppar smakar socker
Du håller min hand som min farmor håller min penis
Sitt på mitt ansikte
Jag skulle vilja runka
Jag vill plocka jordgubbar tillsammans med dig
Om jag var tiger woods så skulle vi ha en kärleksaffär
Jag är väldigt modig, jag brottades med en björn en gång!
Du gick på samma dagis som mig!
Du var min syrras bästa vän!
Schhyyy, vi pratar om nåt annat
Jag är ett rövhål, jag är ett sexuellt rovdjur
Min penis är lika liten som en morot, den är såhär stor
Alltså gå och dö, jag hatar dig
Vill du gå och leka i badrummet?



Era "rutiner" - Evilvalle - 2012-03-29

ASD killers / Sexual barriers / Sexual framing från PU keynote:

Citat:ASD killers
-Sjukt hur samhället dömer tjejer bara för att dom gillar sex.

-Är man som tjej och gillar sex klassas man som slyna, som kille SKA man prata om sex och sina erövringar annars klassas man som konstig typ.

-Dömmer inte tjejer alls för sånt, vafan, vi är fan gjord till att knulla, det är ingen big deal alls, det är som att skita typ.

-Gillar tjejer som har mod nog kan gå efter det dom vill sexuellt

-Jag är diskret, "du är väl ingen som går och berättar om vilka du haft sex med för hela världen?"

Frame her sexually:

-Hon är sexuellt aggressiv.

-Hon går efter vad hon vill ha.

-Hon är en person som går sin egen väg utan att bry sig så mycket.



Sexual barriers
-Hade det inte varit för att vi träffades nyss hade jag kysst dig.
-Hade det inte varit massa folk här hade jag knullat upp dig mot väggen.
-Asså du och jag i sängen, skulle inte funka... vi är båda aggressiva, vi skulle börja slåss



Era "rutiner" - Vettorazzi - 2012-03-29

Evilvalle Skrev:Om hon gäspar - stoppa fingret i hennes mun.

AHHAHAHAHAHA


Era "rutiner" - Vettorazzi - 2012-04-04

Vad hände med denna btw? Jag har sämre fantasi än en sköldpadda på morfin när det gäller att komma på shit att säga, tyckte det var jävligt intressant läsning.


Era "rutiner" - Dhace - 2012-04-04

Skulle egentligen posta mina gamla word-dokument här men märkte att jag gjort av med dom. Så håller på o nyskriver det jag har kvar i huvudet. Pausar kanske tråden och öppnar den igen när jag är klar Smile


Era "rutiner" - Näcken - 2012-04-04

Min rutin:

Steg 1: Töm sjuttis koskenkorva
Steg 2: ?????????


Era "rutiner" - Spider - 2012-04-08

testat valles shit, herregud vad bra, och förstår verkligen hur rutiner kan hjälpa utvecklingen, ska sätta mig ner och skriva ner nåt schysst eget material i dagarna och posta här efter lite field testing =)


Era "rutiner" - alpha dawg - 2012-04-08

Spider Skrev:testat valles shit, herregud vad bra, och förstår verkligen hur rutiner kan hjälpa utvecklingen, ska sätta mig ner och skriva ner nåt schysst eget material i dagarna och posta här efter lite field testing =)

Bra att du kom till insikt med det, tänkte efter din tråd "Varför rutiner är dåliga" Wink


Era "rutiner" - Spider - 2012-04-08

alpha dawg Skrev:Bra att du kom till insikt med det, tänkte efter din tråd "Varför rutiner är dåliga" Wink

yeah well jag har känt att det är nåt jag inte har fattat, vilket är varför jag funderat så jävligt över rutiner...now i see Smile


Era "rutiner" - Alexander - 2012-04-09

"Du håller min hand som min farmor håller min penis" HAHAHA fan vad jag skrattade, fan vilken skev line hahah.

OT: Sånna här rutiner är ju bara skitroliga, tack Valle jag kommer sno en del av dom , o använda dom som inspiration till att komma på eget skit.


Era "rutiner" - Alexander - 2012-04-09

Dhace posta din skit! Smile


Era "rutiner" - russel - 2012-04-22

Numberclose rutin:

Räck över mobilen mitt under konvon och säg " skriv"


Era "rutiner" - Carl - 2012-08-16

Buuuuump. Skriv era rutiner! Smile


RE: Era "rutiner" - resorb - 2017-10-30

den här tråden borde va mer aktiv!! Tror inte jag använder så många rutiner, brukar köra "playfull takeaways" eller vad det heter
annars:
"Vilka är du här med" - för att avväpna dom


RE: Era "rutiner" - Entreprenören - 2017-10-30

(2017-10-30,14:37)resorb Skrev: den här tråden borde va mer aktiv!! Tror inte jag använder så många rutiner, brukar köra "playfull takeaways" eller vad det heter
annars:
"Vilka är du här med" - för att avväpna dom

I vilket sammanhang använder du den rutinen? Och hur menar du att den "avväpnar dem"?


RE: Era "rutiner" - resorb - 2017-10-30

Hehe formulerade mig fel, säge det för att få reda på vilka hon är ute med och då vet jag vilka jag ska få att gilla mig. Samt att man då får reda på om hon är henne med sin kille/bror/osv som gör att man måste anpassa sitt game. Eller om hon är med 6 tjejkompisar som alla ska sova hos henne osv osv


RE: Era "rutiner" - Entreprenören - 2017-10-30

(2017-10-30,16:24)resorb Skrev: Hehe formulerade mig fel, säge det för att få reda på vilka hon är ute med och då vet jag vilka jag ska få att gilla mig. Samt att man då får reda på om hon är henne med sin kille/bror/osv som gör att man måste anpassa sitt game. Eller om hon är med 6 tjejkompisar som alla ska sova hos henne osv osv

Aha, nu kopplar det, mkt bra standardfråga för att veta vad man har att göra med!

Den klassiska frågan: "hur känner ni varandra" är oxå nice i grupper och borde användas som standardfråga i alla gruppsets.

Frågan öppnar även upp för tillfällen att retas och skapa "skojkonflikter" mellan personerna i gruppen, t.ex. kalla den äldsta tjejen för "jaha, så du är barnvakt ikv Wink" och säga att ens target verkar inte kunna bete sig ute ikv (som en indirekt neg mot sitt target).


RE: Era "rutiner" - Fiskarn - 2017-11-02

(2017-10-30,16:31)Entreprenören Skrev: Aha, nu kopplar det, mkt bra standardfråga för att veta vad man har att göra med!

Den klassiska frågan: "hur känner ni varandra" är oxå nice i grupper och borde användas som standardfråga i alla gruppsets.

Frågan öppnar även upp för tillfällen att retas och skapa "skojkonflikter" mellan personerna i gruppen, t.ex. kalla den äldsta tjejen för "jaha, så du är barnvakt ikv Wink" och säga att ens target verkar inte kunna bete sig ute ikv (som en indirekt neg mot sitt target).


Håller med helt!
Alltid haft bäst resultat när den sortens gruppdynamik har skapats och jag själv kan styra åt det hållet jag önskar. Jäkligt effektivt och underhållande för att du ska bli "godkänd".