LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Rolig grej som inträffade med mindset/state igår
2012-05-27,19:37,
Inlägg: #1
Rolig grej som inträffade med mindset/state igår
Igår var jag ute (woho, no shit, lördag). Hade allmänt skitdåligt state, allt gick åt helvete, varje konversation jag hade med en brud var skittråkig, inge spänning, allt gick åt skogen helt enkelt. Så fort jag sa hej till en brud så blev jag dissad. Kändes som att jag var så jävla omotiverad, det var så att jag bara ville fly ifrån alla jävla brudar som fanns då för att det enda jag tänkte när jag pratade med en brud "varför i helvete står jag här?". Och det var inte för att jag kände mig så bra, woho jag får alla så jag behöver inte snacka med denna slyna, utan det var att jag bara inte ville snacka med någon (fast jag ändå ville, ni förstår hoppas jag).


Efter typ 3-4 timmar kommer det fram en brud till mig som jag haft sex med förut, börjar hungra, försöker strula bla bla bla. OCH WOOOP, så hände det något. Vissa skulle säga att det var omedvetet, OCH DET VAR DET OCKSÅ, men jag var fortfarande medvetet om att det hände och tänkte "vänta nu lite, vad hände nu?". Jag blev helt plötsligt helt rak i ryggen, kroppspråket blev säkrare, rösten likaså, blicken helt fokuserad, jag brydde mig inte om något. Och det var så sjukt för jag satt verkligen och radade upp saker i mitt huvud som jag ändrade omedvetet, men ändå hade koll på att jag nyss gjorde. Resten av kvällen var det tillståndet kvar och det blev en awesome kväll till slut. Strulade med några, bla bla bla bla.

Bara kul grej att jag vet exakt vad jag gjorde fast det hände helt per automatik och omedvetet, men jag kunde ändå rada upp allt som ändrades. Fast det roliga är fortfarande att jag kan inte "lura in mig" i det tillståndet, även fast jag vet exakt vad jag gjorde. Sånt går inte att fejka.

Någon som upplevt samma sak/har tankar om det?
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-27,20:11,
Inlägg: #2
Rolig grej som inträffade med mindset/state igår
Avager Skrev:Igår var jag ute (woho, no shit, lördag). Hade allmänt skitdåligt state, allt gick åt helvete, varje konversation jag hade med en brud var skittråkig, inge spänning, allt gick åt skogen helt enkelt. Så fort jag sa hej till en brud så blev jag dissad. Kändes som att jag var så jävla omotiverad, det var så att jag bara ville fly ifrån alla jävla brudar som fanns då för att det enda jag tänkte när jag pratade med en brud "varför i helvete står jag här?". Och det var inte för att jag kände mig så bra, woho jag får alla så jag behöver inte snacka med denna slyna, utan det var att jag bara inte ville snacka med någon (fast jag ändå ville, ni förstår hoppas jag).


Efter typ 3-4 timmar kommer det fram en brud till mig som jag haft sex med förut, börjar hungra, försöker strula bla bla bla. OCH WOOOP, så hände det något. Vissa skulle säga att det var omedvetet, OCH DET VAR DET OCKSÅ, men jag var fortfarande medvetet om att det hände och tänkte "vänta nu lite, vad hände nu?". Jag blev helt plötsligt helt rak i ryggen, kroppspråket blev säkrare, rösten likaså, blicken helt fokuserad, jag brydde mig inte om något. Och det var så sjukt för jag satt verkligen och radade upp saker i mitt huvud som jag ändrade omedvetet, men ändå hade koll på att jag nyss gjorde. Resten av kvällen var det tillståndet kvar och det blev en awesome kväll till slut. Strulade med några, bla bla bla bla.

Bara kul grej att jag vet exakt vad jag gjorde fast det hände helt per automatik och omedvetet, men jag kunde ändå rada upp allt som ändrades. Fast det roliga är fortfarande att jag kan inte "lura in mig" i det tillståndet, även fast jag vet exakt vad jag gjorde. Sånt går inte att fejka.

Någon som upplevt samma sak/har tankar om det?

Självklart. Återigen, attraktion handlar om none-needyness. När man väl känner sig bekräftad (pga interna eller externa faktorer) så är det enda som finns kvar expression, man söker inte sig själv i andra, ens emotionella sinnestillstånd är en "full kopp" istället för en halvfull eller tom, man behöver inget, man söker inget, man bara sprider energi - Allt detta uppfattas omedvetet av folk, ögonkontakt, kroppspråk, ansiktsuttryck, tonläge, allt.

Hände samma skit för mig för några veckor sedan, var ute med 2 polare å chillade runt bara, hade suttit och programmerat hela dagen samt så drack jag ingen alkohol what so ever när vi drog ut, medans resten gjorde det. Inget social mode alls, rätt stiff, seg, ville bara hem å sova. Inga blickar eller nåt, what so ever, vilket tog rätt fint på egot då jag e van att få ett antal approach invitations iaf.

However, till slut bestämde jag mig för ett experiment. Så jag började tänka på alla tjejer jag haft sex med, hur det kändes direkt efter sexet, bekräftelsen jag fick, typ såg framför mig brudarna i ett harem medans jag satt på toppen och skit, allt jag kunde för att känna mig king igen.

Efter bara en liten stund fick jag en mycket varmare känsla i kroppen, kände mig bra som fan, allt var toppen, kände mig exakt så som den känslan jag hade när jag gejmade aktivt 3-4 dagar i veckan.

Vipps så började approach invitations hagla in, brudar glodde överallt man fan var, gick ut på dansgolvet, genast kommer 2 as fräscha brunetter å tar mig på kuken, röven, i stort sett jävla våldtar mig, blickar vart fan jag än vände mig.

Sen när vi ska hem så möter vi värsta milfen, 30 nånting kanske, sjukt snygg, när vi är typ 10meter från varandra så låser hon blicken i mig, så håller hon i den i flera flera sekunder, sen till slut när vi går förbi varandra tar hon tag i mig, vi går mot väggen, hon säger "du, ge mig ditt nummer", booom.

Så ja, allt handlar om hur man känner sig gosse, är man fulfilled å inte behöver nåt alls så ba dras tjejer till en.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skifta ditt mindset och sluta bry dig. (mina tankar) sjoggaa 29 17,603 2014-07-22,23:26
Senaste inlägg:: ångest101
  rolig händelse Beerpong 10 3,453 2013-09-01,22:15
Senaste inlägg:: Beerpong
  Diskussion ang. "State" och "i sitt eget huvud" Sux 17 5,432 2013-02-28,10:59
Senaste inlägg:: Sux
  Problem med "state" Nystart 4 1,596 2012-12-19,22:29
Senaste inlägg:: Nystart
  Hur fungerar egentligen sambandet prata/pusha och state? Det är helt sjukt! russel 6 2,192 2012-11-18,18:54
Senaste inlägg:: russel
  Är det här en smart grej att göra ? #investment# needyness# russel 3 1,453 2012-09-10,01:38
Senaste inlägg:: russel
  Pumpa state! ZeroGame 18 5,067 2012-08-22,19:03
Senaste inlägg:: slyngel
  Hur blir man glad, rolig och social? Cogo 12 4,202 2012-07-25,03:47
Senaste inlägg:: Stake
  State: En komplett guide Common sense 1 834 2012-03-25,15:13
Senaste inlägg:: Common sense

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}