LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Last minute resistens
|
2012-06-07,06:53,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Good god du kan ju inte läsa.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
2012-06-07,22:32,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Hatten Skrev:IM BACK BITCHES! Förlåt men jag håller med Valle här även om det är hårt skrivet. Du fattar ju själv vad du skall ta från inlägget, hoppas jag. Och du vet ju själv att Valle är erfaren som fan. Varför BEHÖVER du en berättelse eller whatever? Var glad att du får hjälp alls, jesus.
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
2012-06-07,23:53,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Hatten Skrev:Jag värdesätter erfarenhet. Problem? Alltså det finns egentligen ingen skillnad mellan Valles inlägg och Avagers inlägg, som jag vet att du gillade. Skillnaden är bara att Avager formulerar sig som "jag brukar göra" istället för Valle som istället postar sina tricks, men du fattar ju själv att det är det han brukar göra och du fattar ju själv att det är erfarenhet som ligger bakom. Hoppas jag. Även om du inte kunde ta till dig inlägget på det viset finns det ingen anledning att spela dryg när du får fucking hjälp. Jävligt oartig stil, och det har jag problem med.
|||
2012-06-07,23:57,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Hatten Skrev:Jag värdesätter erfarenhet. Problem? Kan det vara så att grejerna valle skrev används i det verkliga livet. Vet att jag använder själv många av de grejerna, funkar klockrent. Teori beskriver ofta vad som är optimalt. Det är som att säga, det var en målvakt mitt i målet som rusar ut, vad ska jag göra? Skjut på hans ben så skottet går i ribban och i, för det var det jag gjorde i VERKLIGHETEN. Låter det som ett bra råd? Eller så föreslår man att lobba över målvakten vilket givetvis är bättre! |
|||
2012-06-08,02:08,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Jesus christ vilka jävla frustrerade bögar det börjar ramla in på forumet, BAN IGEN "Mössan".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-06-08,13:42,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Skicka dem till RSD bara, problem solved
|
|||
2012-06-09,13:06,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA Denna tråden är jävlig skoj. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}