LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Valles artikel MEgarelaxed PLS
|
2013-03-01,20:42,
|
|||
|
|||
C-R har tagit bort skiten verkar det som. Valle kanske har den sparar i sin dator?
Eller någon annan som varit smart nog att arkivera skiten? uppskattas om någon har skiten. Muito prazer bitchez! =) |
|||
2013-03-01,20:46,
|
|||
|
|||
JA, TACK! Har letat efter den också. Känner igen mig en del i dina senaste poster. Fett bra att känna så nykter.
|
|||
2013-03-01,20:50,
|
|||
|
|||
yeah man det är nice känsla som fan vet ej hur den uppkom men verkar stanna, bästa kontrollen över mina känslor och handlingar jag haft nyktert typ, motsvarar känslan jag hade på morfin, skumt men chill as fuck
|
|||
2013-03-01,20:53,
|
|||
|
|||
Bögjävlarna har tydligen tagit bort den ja, har den tyvärr inte på den här datorn iaf. Kanske på den andra, kan kolla imorrn.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-03-01,20:55,
|
|||
|
|||
Evilvalle Skrev:Bögjävlarna har tydligen tagit bort den ja, har den tyvärr inte på den här datorn iaf. Kanske på den andra, kan kolla imorrn. thx bro --- |
|||
2013-03-01,21:07,
|
|||
|
|||
Kollade igenom gamla CR poster, hittade denna om relaxation .. tills vidare, lol.
Citat:Ännu mer som stryker det faktum som tagits upp tidigare, är man högt upp i den sociala hiearkin = mindre stress = mycket mer attraktiv. [video=youtube;efbJ5w803cg]http://www.youtube.com/watch?v=efbJ5w803cg&feature=player_embedded[/video] [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-03-01,22:48,
|
|||
|
|||
mmmm nice kollar imorgon
|
|||
2013-03-20,00:57,
|
|||
|
|||
Hittar nån den?
|
|||
2013-03-20,01:10,
|
|||
|
|||
skitsaker, hade den inte sparad nånstans .. zz
[SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2013-03-20,01:16,
|
|||
|
|||
Ragebanna CR-petters konto som hämnd for shits and giggles.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
2013-05-24,12:26,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-24,14:35 av {2} godsgift.)
|
|||
|
|||
Fortfarande ingen som hittat denna? Känns precis som vad jag håller på med nu istället för "WOOOOOOO" så vill verkligen läsa skitennnnnnnnnnn
EDIT: Försökte få fram den via archive.org men fanns inte. Runkbulle http://web.archive.org/liveweb/http://c-...hp?t=12870 |
|||
2013-05-26,02:45,
|
|||
|
|||
Evilvalle Skrev:Bögjävlarna har tydligen tagit bort den ja, har den tyvärr inte på den här datorn iaf. Kanske på den andra, kan kolla imorrn. Skriv det från huvudet?! dags du börjar få upp lite new SHIT och inte bara leva på gamla meriter |
|||
2013-05-27,16:31,
|
|||
|
|||
Nystart Skrev:Skriv det från huvudet?! dags du börjar få upp lite new SHIT och inte bara leva på gamla meriterhahaha |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Gammal artikel: Till dig som NÄSTAN ser bra ut | Evilvalle | 3 | 2,599 |
2013-03-03,19:46 Senaste inlägg:: russel |
|
Ännu en artikel om könsrollerna | Carragher | 25 | 11,062 |
2012-03-08,18:52 Senaste inlägg:: Mössan |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}