LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bor hemma.
2012-03-17,13:49,
Bor hemma.
Tja jag har fått ett jävligt stort problem. Jag har tidigare kört filmkväll hemma hos mig, vilket mina föräldrar nu har satt stopp för. Dom vill att jag ska dejta ordentligt dvs bio, fika, middag etc etc för att skaffa en flickvän. Jag ska bli ihop med någon innan jag får ta hem henne. Jag får även inte ta hem och ligga med någon jag drar hem från krogen. Med andra ord så cockblockar mina föräldrar mig utav helvete. Jag flyttar hemifrån till hösten då jag ska plugga tekniskt basår i valfri stad förutom gbg. Några tips på vad jag kan göra för att förbättra min situation i hemmet tills hösten? Några andra här som har samma problem?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-17,13:53,
Bor hemma.
Jag hade samma problem typ, fast jag valde att inte göra något med tjejer i hemmet. Hur jag löste det? Endast bortamatcher. Körde på det tills jag träffade min förra flickvän, så har endast haft 1 ons i gamla hemmet medans resterande varit hos min flickvänFörNatten. Smile

Men haha, fan vilken sits.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-17,14:41,
Bor hemma.
haha föräldrarna cockblockar, fan vilka krav också haha Smile

Jag har inge bra förslag på vad du kan göra för att ändra det hela. Prova säg att du är playah och lever i 2012 och att du inte har en kyrk-missionärs aura runtomkring dig.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-17,15:44,
Bor hemma.
Fan va jobbigt mannen. Kan du snacka med dom alls eller är alla former av dialog med dom avstängda? Känns som att dom inte fattar att du inte VILL settle down just nu, eller snarare att det är en bra grej att du inte vill det. Lyckas du kommunicera det till dom kommer dom nog lätta lite på kraven, hoppas jag. Verkar ju minst sagt trist.

Annars kan du göra som pingvinen och se det som övning att få bortamatcher. Sjukt bra grej att kunna om man vill resa runt i världen utan att betala för hotell sen Wink
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-17,15:48,
Bor hemma.
Ta ett rejält jävla snack Med dom, det där tycker jag inte är okej nånstans. Säg att det är ditt liv och att du bestämmer vilka relationer du väljer att ha och hur du vill ha dom.
Första tjejen som kom hem på "filmkväll" var nästan 6 år sen. Sedan dess har dom endast påpekat ett fåtal gånger att jag ska borde kondom och att jag ska testa mig ellr hiv testa mig. Det tycker jag räcker, jag skulle aldrig tillåta dom att strypa mitt kärleksliv På det där sättet.
2012-03-17,16:14,
Bor hemma.
FLYTTA!!

Att ställa krav på ens föräldrar kommer bli jäkligt svårt eftersom de redan klargjort om vad som gäller för din del i deras hem. Bli inneboende med någon likasinnad som accepterar att man drar hem o knullar tjejer eller skaffa eget beroende på hur mycket cash du har att röra dig med.
you need to try before you win
2012-03-17,16:57,
Bor hemma.
Vettorazzi Skrev:Fan va jobbigt mannen. Kan du snacka med dom alls eller är alla former av dialog med dom avstängda? Känns som att dom inte fattar att du inte VILL settle down just nu, eller snarare att det är en bra grej att du inte vill det. Lyckas du kommunicera det till dom kommer dom nog lätta lite på kraven, hoppas jag. Verkar ju minst sagt trist.

Annars kan du göra som pingvinen och se det som övning att få bortamatcher. Sjukt bra grej att kunna om man vill resa runt i världen utan att betala för hotell sen Wink

Har redan försökt snacka med dom. Sagt att det är mitt liv, och jag borde bestämma. Svaret?: Du bor i vårt hus, våra regler som gäller, vi tycker att det är äckligt att du tar hem en massa tjejer och bara ligger med dom. Inga andra föräldrar tillåter det och inte vi heller. Enligt dom så ska jag dejta och bli ihop med en tjej innan jag får ta hem henne. Misstänker att dom fortfarande inte har fattat att dejtingen inte ser ut som när dom var unga...
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-17,17:42,
Bor hemma.
Insecureboy Skrev:Har redan försökt snacka med dom. Sagt att det är mitt liv, och jag borde bestämma. Svaret?: Du bor i vårt hus, våra regler som gäller, vi tycker att det är äckligt att du tar hem en massa tjejer och bara ligger med dom. Inga andra föräldrar tillåter det och inte vi heller. Enligt dom så ska jag dejta och bli ihop med en tjej innan jag får ta hem henne. Misstänker att dom fortfarande inte har fattat att dejtingen inte ser ut som när dom var unga...

Lol ;p "inga andra föräldrar tillåter det" - well, det stämmer givetvis INTE. Bor också hemma i gbg och snackar fan game med min morsa ibland, mina päron har ingenting emot att jag ligger runt. Dejtingen ser som sagt inte ut som när dom var unga, att köra dinner dates är ju långt utanför normen liksom. Sen ÄR det givetvis deras hus och deras regler, det är bara att acceptera. Du kanske kan få dom att ändra sig med rätt argument däremot.
Som jag ser det finns det en del rätt bra argument för att dom ska låta dig dra hem tjejer. För det första är det ju inte som att du kommer sluta vara sexuellt aktiv bara för att dom inte låter dig hänga hemma. Alltså betyder det att dom inte har koll på vart du har sex istället, eller hur för den delen. Like it or not du kommer ligga och kan du inte göra det i hemmets trygga vrå vet man inte vart du hamnar, det är ett argument. Sen är det ett argument att andra föräldrar visst tillåter sånt och det är inte som att jag blivit fucked up på nåt sätt av det, tvärtom. Det sista är ju som sagt att dom faktiskt får acceptera att dom inte vet hur ungdomar idag dejtar. Rätt sällan vare sig killen eller tjejen vill ha ett förhållande innan sex om dom inte desperat känner att dom måste ha ett förhållande för att vara lyckliga. Om du kan få dom att inse att de antagligen inte alls vet hur dejting bland ungdomar ser ut idag så kan du nog få dom att acceptera det sista argumentet med. Lycka till om du vill ta snacket med dom, annars fåru nog härda ut!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-17,22:55,
Bor hemma.
Två tips: Bortamatcher och flytta. Om du är riktigt modig kan du försöka dra hem tjejer ändå, fast under vardagarna då föräldrarna ändå ska iväg tidigt morgonen därpå. Gäller att vara tyst och smyga försiktigt i hallen.

Var i exakt samma sits när jag själv bodde hemma och det sög som fan. Drog dock hem tre tjejer under tiden, och när morsan kom på två av dem blev det ett jävla liv och rätt mycket bråk efter det med. Det enda du kan sikta på är att ovannämnda, samt att utveckla ditt game på alla andra fronter så att när du väl får ett eget boende bara kan gå rakt badoom och ligga utav bara faen.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)

And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-18,07:11,
Bor hemma.
Liknande förhållanden är hemma, mamma tycker att nonono, medans pappa "godkänner" det ( om inte mamma får reda på det Tongue ) jag har pratat om "game" hemma, mamma tycker fortfarande de tär åt helvete men pappa´fattar principen. Funkar hittils, dock så e de inte hemsläp varje vecka fr min del. kan bero på de med
find it, fuck it, forget it.
2012-05-08,19:41,
Bor hemma.
Haha shit, inte läst den här tråden förräns nu men damn vad jag hade lackat om mina päron hade förbjudit mig. Hade gjort allt för att visa min avsky, det hade jag inte accepterat, har de fött mig får de banne mej stå ut med mig och vill dom mitt bästa så får dom även visa mig det.

Det enda jag hört från min farsa är: "På min tid drog man till horhus, idag går man in på nätet", lol. Hela familjen ser mig som en jädra womanizer men ingen av dom ser något negativt med det faktiskt, mer än könssjukdomarna som ibland trillar in, de gillar även när jag kommer hem med nya människor som dom kan chitchatta med.

Skulle dom nu säga att jag inte får ta hem tjejer hit, utan att dejta ordentligt på gentlemanna-vis, well fuck off then, troligtvis hade jag ändå fortsatt ta med dom hem, vad ska de börja "hota" med? Vad hotade dom dig med Insecureboy?
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-05-08,20:07,
Bor hemma.
Well det var lite diverse saker men främst var det, att dom skulle slänga ut mig (detta tror jag dock inte dom skulle göra) men dom skulle mkt väl kunna ta bort mina "förmåner" i form av internet, telefon, dator.
2012-05-08,21:44,
Bor hemma.
Jag skäms inte för att dra hem brudar till mig o knulla dem i min säng med mina föräldrars sovrum precis under Big Grin

När tjejen går iväg på morgonen...
Mamma: Vem var tjejen?
Jag: Jag vet inte ;PpPppp
2012-05-11,15:39,
Bor hemma.
Hahaha, dejta ordentligt, damn, dina päron har krav...
Min farsa oroar sig mest över att brudarna ska sno saker från hemmet, jag tror att han måste bara dejtat ghettobrudar i sin ungdom Big Grin

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}