LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Slagsmål
2012-10-14,17:06,
Inlägg: #21
Slagsmål
Mössan Skrev:Det handlar inte om bruden. Det handlar om nån jävla luffare som tror att han äger världen inte ska komma å tro att han är nåt.

Blir det bråk så kmr bruden med all säkerhet inte känna: "ooh, vilken sköning. Lets talk!". Allt handlar inte om brudar Wink

Förstår din poäng. Men sen kan dagen komma då du blir nersparkad av 10 stycken och vaknar upp på akuten med skallfrakturer, alternativt i häktet. Frågan är då om det var värt det , bara för att fucktard idioten "inte skulle tro att han äger världen".
2012-10-14,17:40,
Inlägg: #22
Slagsmål
Är man alfa känner man knappast behovet av att visa nån pajas att man inte backar. Man vet redan att man är THE SHIT så finns ingen anledning att ödsla tid på aggresiva betor..
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-10-14,18:15,
Inlägg: #23
Slagsmål
Citat:Förstår din poäng. Men sen kan dagen komma då du blir nersparkad av 10 stycken och vaknar upp på akuten med skallfrakturer, alternativt i häktet. Frågan är då om det var värt det , bara för att fucktard idioten "inte skulle tro att han äger världen".
Ja precis. Man får välja sina strider helt enkelt. Man behöver ju inte utmana ödet i onödan om man vet att det inte är någon idé.

Colonel Love Skrev:Är man alfa känner man knappast behovet av att visa nån pajas att man inte backar. Man vet redan att man är THE SHIT så finns ingen anledning att ödsla tid på aggresiva betor..

Coolt. Men vad har alfa och beta med saken att göra?
2012-10-14,18:24,
Inlägg: #24
Slagsmål
Mössan Skrev:Coolt. Men vad har alfa och beta med saken att göra?

Tänker inte snöa in mig på någon disskution om alfa och beta-mentalitet. Poängen är att om man har sitt shit together så behöver man inte hävda sig mot "luffare som tror att dem äger världen". Man vet redan att man är bättre.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-10-14,18:37,
Inlägg: #25
Slagsmål
För typ något år sen så backade jag inte heller ur såna händelser och var beredd att ta till Nävarna men ny gör jag inte det längre. Utan jag pratar lugnt med snubben och bara går därifrån. Jag anser inte att jag hamnar i lägre state/Value av det. Anledningen till att jag inte för det är för att jag vet att om 6 år så kmr jag att vara CivilIngenjör och förmodligen tjäna 2x mer än honom...
2012-10-15,11:33,
Inlägg: #26
Slagsmål
Jayson1 Skrev:Det är en ganska stor grej om man blivit uppfostrad sedan födseln att alltid stå upp för sig själv. Din chode farsa kanske sa annat.

Jävla Pajas..
Life is a game.
2012-10-15,11:42,
Inlägg: #27
Slagsmål
mitt bidrag till tråden:

[video=youtube;FBXWY9YTd6o]http://www.youtube.com/watch?v=FBXWY9YTd6o&feature=related[/video]
2012-10-15,11:53,
Inlägg: #28
Slagsmål
Tycker Jaysons inlägg är rätt talande på vad för slags människor man kan stöta på ute på krogen.

Vad gör du när du står med ryggen mot väggen?

För mig är det enkelt. Har inte hamnat i ordentlig fajt på några år, man lär sig att undvika tölpar och bönder som bara vill svinga näve. De tillfällen då det verkligen gäller så handlar det om att lita på sin egen förmåga. Ja jag tränar kampsport för att kunna känna mig lugn i stressiga situationer.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}