LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
msn gejm
|
2013-01-08,23:27,
|
|||
|
|||
msn gejm
snackat med henne en gång innan på msn och då så körde vi sån cam lr vafan det heter. Enjoy
hb säger hej Beerpong säger hahah ska msn bort? hb säger jaa mars-.- sen försvinner de jävla skit-.- Beerpong säger vem fan har kommit på den snilleiden? hb säger Skype köpte tydligen om massa från microsoft som msn och allt så de ska bort och allt ska gå över skype istället -.- Beerpong säger haha asså så onödigt hahaha så vadå man kan inte chatta såhär längre då? hb säger nej -.- Beerpong säger haha dom pajjar allt typ men aja då får jag ta din fb hb säger Hade jag haft fb Hade jag såklart redan haft dig där Beerpong säger haha har du inte fb? whuuuut hb säger Sa jag till dig ju Har haft men tagit bort Funderar på att kanske skaffa igen får se Beerpong säger haha man måste ha fb alla har ju det typ hb säger Haha neeej Man måste inte ha de Beerpong säger jo fan min chef addade mig på fb hb säger Kasst jävla skit Beerpong säger hahaha vi snackace jobb där hahaha när jag jobbade dvs hb säger 1 Jag ger fan i vad alla andra gör eller vad dom ska göra eller vilka dom är med 2 Massa äckliga fjortisar 3 Massa killar som lägger ut massa spännisbilder ( tönt) för att få nån tjej på rygg 4 Spela spel? Vart tog det sociala livet vägen ? Över internet ja men i verkligheten så jävla mycket bättre VIll nån va med mig träffa mig festa med mig Beerpong säger haha hb säger aa visst ring smsa fråga om jag vill komma Beerpong säger bestämd kvinna hb säger Ja jag tycker FB är sett sätt att visa upp sig på så jäva onödigt Beerpong säger men du behöver ju inte ha kvar hb säger Vill jag viaa upp mig får jag ut på krogen Beerpong säger fjortis samt spännbögarna hb säger min svenska va inte så bra idag nej Beerpong säger haha jag bryr mig inte jag fattar så jag är nöjd hb säger haha Braaa Beerpong säger men jag har tentaperiod nu så måste tillbaks till plugget vi hörs nån annan dag ciao hb sa (14:28) Typ inlägg hej idag var jag med Adam vi knullade sen sa vi hejdå okej? Beerpong säger lol vem skriver såna inlägg då? haha hb säger haha massa Beerpong säger jag har aldrig sett ett enda sånt hahah jag tycker mer att jag ser tjejer som putar med läpparna så dom ser ut som en anka... hb säger Haha ja sant Beerpong säger btw jag vet hur ni tjejer känner er när ni har en efterhängsen kille efter er! hhaa hb säger haha jasså? Beerpong säger yes jag var på klubb med min kompis (han är oskuld, väldigt blyg) så jag tänkte fan pojken får tuffa till sig lite så vi drog ut, med några till han ser en tjej som han tycker är söt. Så jag går säger "hej har ni träffat bla ?" och knuffar in han så jag snackade med hennes kompis redan i början fick jag psyko vibbar men jag tänkte vafan jag fortsätter tjöta för det ser ut att gå bra för min kompis när min kompis fått nummret så ska vi dra, då håller hon fast min hand och säger "snälla kan du inte stanna?" hon vägrar släppa och när jag väl kmr loss så följer hon mig till garderoben och bara kan vi inte gå hem till mig? och dricka te lr nån sån skit min kompis ger henne sen mitt nummer, hon har bombat mig med 10000 sms och säkert 100 samtal riktigt cp hb säger HAHAH Beerpong säger ahh jätteroligt hon ringer mig 3 på natten på en söndag och frågar vad jag gör hb säger blockera hennes nummer då Beerpong säger jag vet inte hur man gör hb säger ladda ner blacklist Beerpong säger ahh men den blockar väl inte? utan varnar väl bara? hb säger Tror den blockar Beerpong säger ahh fan jag ska testa den varit rätt lugnt nu dock bara 3 sms om dagen anyways hur var det i NY? hb säger AWESOME Beerpong säger REALLY RED DU PÅ TJUREN? hb säger haha nej Beerpong säger fan jag som ville ha en bild där du satt på den och bara "YIHAAAAAAAAA" hb säger haha Beerpong säger hur länge var du där då? hb säger en vecka knapp knappt 5 dagar Beerpong säger whoa tar ju typ en dag fram å tillbaks? hb säger ja Beerpong säger jag hatar dom flygresorna jag sitter alltid med en nötpåse å e skitsur hb säger Haha naaaw Beerpong säger så jävla segt att sitta så länge hb säger ja Beerpong säger sen är det bara skitfilmer som visas oxå jag ville att dom skulle byta men det gick ju inte för sig Hb säger Jag sov typ haha Beerpong säger ahh det brukar jag oxå göra men den gången jag reste till usa så var jag lite småförkyld så jag lät ju som en jävla traktor så kärringen bredvid mig fick damp Hb säger Haha naw Beerpong säger hon bröt på tyska oxå så jag började ju gapflabba hon måste ha tyckt att jag var en mkt otrevlig ungdom hahha Hb säger Haha fråga om hon vill me in på toa Beerpong säger ahh agda 88 bast typ hon kmr ju få en hjärtinfarkt Hb säger HAHA Ja jag höll på att få det av att se dig så kan jag tänka mig haha Beerpong säger fick du en hjärtinfarkt av att se mig? hmm lät ju bra... hahha HB säger Så het ju haha Beerpong säger hahaha naaaw Beerpong säger den tomten som kom på att skype ska vara med fb ska jag döda chatten dör hela tiden fan HB säger haha jaa Beerpong säger fryser och skit HB säger fryse rmed Beerpong säger hahah jag menar facebook chatten fryser haha HB säger Jaha Beerpong säger men yea min kuk har domnat av i kylan här, funderar att lägga den på elementet HB säger jag fryser nu hha hahaha Beerpong säger upptinad korv yp HB säger HAHAH Beerpong säger well hade du varit här nu så hade du varit välkommen att bli värmd i min säng kroppsvärme is the shit HB säger jaa <3 Beerpong säger VARFÖR ÄR FB SÅ CP GAAAAAH HB säger HAHA Beerpong säger jag ska klaga hos han zuckerberg HB säger SÄGER JU DET Beerpong säger men det är skype den kraschar hela tiden har kraschat typ 5 ggr denna minuten fan sätt upp fler servar så svårt är det inte fan alla datanördar måste väl komma till nytta nån gång... HB säger haha jaa Beerpong säger fan du vet jag gjorde negerbollar idag dom blev så in i helvete goda Hb säger ohh så gott Beerpong säger jag fick nästan lust att knulla dom a la american pie style för dom var så jävla goda HB säger HAHAHA Beerpong säger fan du vet då hade man kunnat göra negerboll inception lägga en liten negerboll i hålet på den stora skulle nog iofs smaka kuk så kanske inte så gott... Hb säger HAHA sjukt Beerpong säger Men hey min tentaperiod är över om typ 2 veckor vad sägs om att ses då? Hb säger ja visst Beerpong säger U know vi kan typ laga mat, och se en film. Hb säger jaa <3 |
|||
2013-01-09,00:17,
|
|||
|
|||
msn gejm
VA I HELA HELVETE, SKA MSN BORT? I DONT BELIEVE!
källa på detta! [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-01-09,00:17,
|
|||
|
|||
msn gejm
VA I HELA HELVETE, SKA MSN BORT? I DONT BELIEVE!
källa på detta! [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-01-09,01:25,
|
|||
|
|||
msn gejm
Evilvalle Skrev:VA I HELA HELVETE, SKA MSN BORT? I DONT BELIEVE! Its true, har ingen källa men det har snackats om det ganska länge nu. |
|||
2013-01-09,01:42,
|
|||
|
|||
msn gejm
NI SKA SNACKA OM MITT SUPERBRA AMAZING SUPERSKILLZ GAME HÄR!! INTE MSN GAAAAAAAAAAAAAAAAH
|
|||
2013-01-09,01:49,
|
|||
|
|||
msn gejm
Vem fan använder ens msn nuförtiden?
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
|
|||
2013-01-09,05:49,
|
|||
|
|||
msn gejm
WALL-E Skrev:Vem fan använder ens msn nuförtiden? Faktiskt. 2007
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-01-09,05:53,
|
|||
|
|||
msn gejm
Iaf ang ditt game: Tycker hon investerar rätt lite "korta svar" etc men samtidigt så verkar du bara plöja på men fun shit. Mer ansträngning hos bruden eftertraktas.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-01-09,17:36,
|
|||
|
|||
msn gejm
Två veckor känns lite långt bort, försök styra det tidigare om det går
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}