LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lonewolf?
2014-05-07,08:25,
Inlägg: #21
RE: Lonewolf?
(2014-05-06,21:03)Ballin Skrev: De här!
Hur såg han ut? Och på vilket sätt "alphar" han sig runt folk?

Han alfar sig egentligen inte alls, det är bara det att rolk runtomkring beter sig runt honom som om han är väldigt högt upp i hierarkin. Han engagerar sig sällan speciellt mycket socialt och jag som känner honom väl vet att han egentligen har en del osäkerhet inom sig när det kommer till sociala sammanhang, men det lyser sällan utåt.

Han ser väldigt bra ut, maskulint ansikte med bra käke osv. Inga muskler på kroppen dock så inte direkt intimidating på det viset...

Är själv väldigt laidback och lugn också men får inte alls samma respons från människor som han.
2014-05-07,10:03,
Inlägg: #22
RE: Lonewolf?
Är också på de sättet, tar inte mycket plats om jag inte behöver, hyfsat introvert för de mesta eller om man ska kalla de öppnarbarakäftenrjagharnåttattsäga.
Också rätt maskulint ansikte(tycker jag själv), tvingades till ensamhet för ett tag sen och har klarat mig och vant mig vid de, i början va de tufft men nu könner jag att man kommer ha nytta av det.

Kan lätt gå runt själv på krogen och bara gå runt, öppna folk som ser intressanta ut(vilket är sällan) men mest i min egna värld. Börjar nån prata med mig är jag som vilken person som helst har bara inte behov att öppna käften var 5e sekund när jag är packad
2014-05-25,22:24,
Inlägg: #23
RE: Lonewolf?
(2014-05-04,23:11)confused... Skrev: Exakt, därför gör dom bara mätninger på morgonen, så tidigt som möjligt för att resultaten ska bli så korrekta som möjligt. Testot är högst över natten när man sover, sen utöver dagen sjunker nivån.

Så före klockan 11, eller om det är 10 ska man göra mätningen.

Försöker du t.ex boka tid klockan 17:00 för testomätning kommer dom mest troligt neka dig, eftersom mätningen då inte blir korrekt.

Det med årstider vet jag inte, men den höjs säkert lite på sommaren. Dock så oavsett årstid och tid på dygne så är 36nmol jävla bra.

Mäta på fel tid på dygnet kan man i stort bara "förlora" på i testo mätningar eftersom dom försöker mäta när nivån är som högst. Så det du funderar över är som regel applicerbart neråt på skalan, inte uppåt.

Testot högst på natten? Är det därför jag alltid vaknar upp kl 1-2 och är kåt som en tjur?
2014-05-25,23:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-25,23:10 av {2} Bruno.)
Inlägg: #24
RE: Lonewolf?
(2014-05-25,22:24)svalan Skrev: Testot högst på natten? Är det därför jag alltid vaknar upp kl 1-2 och är kåt som en tjur?

Typ. Det är ju inte därför att det råkar vara natt utan därför att man brukar sova på natten.Tongue Men du borde egentligen vara som mest tjur när du fått sova ut.

Ta till exempel den här studien (http://www.journalsleep.org/Articles/300407.pdf). Där undersökte man totala och fria testosteronnivåerna på 12st genom att ta tre blodprov en massa morgnar och man kikade på sömnmönstret och lite sådana grejer. Man såg ett samband mellan längre sömntid och högre nivåer både vad gäller det fria och totala testosteronet.

Tittar du på grafen där i artikeln ser du att det skiljde sig alltså mer eller mindre det dubbla i nivåer för den som sov minst (~ 4,5h/natt) och den som sov mest (~ 8h/natt).
Sen såg man rent individuellt att de generellt visade högre testosteronnivåer under mätningarna på morgonen om de hade fått sova längre under natten.

Sen i en annan israelisk studie (http://press.endocrine.org/doi/pdf/10.12....86.3.7296) kan du se att desto djupare deltagarna sov, desto högre blev också deras testo och de snackar om REM-sömn (https://sv.wikipedia.org/wiki/REM-s%C3%B6mn) och skit.

Så ja, jag skulle nog ta mina resultat hos doktorn med en näve salt då det verkar kunna skilja sig ganska rejält bara så där.
2014-09-20,20:43,
Inlägg: #25
RE: Lonewolf?
Fortfarande en lonewolf...

Väntar på böttre tider, förr i tiden så hörde alltid polarna av sig till mig. " vad händer ??" Ska vi göra nått??"
Kan jag komma förbi?"

Nu är de helt dött, har tappat alla dom kompisarna, allt jag tänker på är pengar och gamla kompisar.

Går skit med brudar för jag får aldrig möjlighet att träffa några.

Är långt ner på den sociala skalan nu, ligger hemma och dricker i ensamhet.

Vill bara ha nån som förstår mig, har sså mycket att ge men ingen att ge till.

Könner mig utanför som fan, pch saknar mina gamla vänner så mycket. Hsr hängt med andra i år, men de äf inte samma sak.

Har en b plan och de lutar åt det krimminella nu, hellre de än inget.

Vet inte hur mycke ja kommer komma in här händaneftet vi får se, tack öndå för allt

Peace
2014-09-20,21:10,
Inlägg: #26
RE: Lonewolf?
Fixa polare innan du försöker bli pro med tjejer. Polare fixar du genom gemensamma intressen. Hur går det med jobb/utbildning och sån skit? Haru FB? PMa mig om du vill snacka.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-09-20,21:23,
Inlägg: #27
RE: Lonewolf?
Har försökt, slut på alternativ i staden. Skicka görna din fb profil på pm
2014-09-22,12:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-22,13:01 av {2} Mindful.)
Inlägg: #28
RE: Lonewolf?
Jag skall inte vara elak eller något ballin, men du verkar ha lite problem inombords som du skulle behöva ta tag i innan du kommer bli en alpha.
Spelar ingen roll om du är killen med världens största sociala kretsar eller om du är inlåst i ett rum i två månader, du kommer aldrig bli en alpha om du inte tar tag i problem du har.

Ett tips om du är nere på botten av mattan är att du faktiskt tar och skriver ner vad du vill med ditt liv och vem i vill vara.
Först vem du vill bli med rimliga mål i siktet
Två är att skriva ner vem du är just nu
Tre är att du tar tag i dina problem, men bara ett i taget! Skulle tipsa att ringa gamla vänner och fråga om ni skall hänga typ.

Alltid lättare när man har vänner bakom sig som finns där när de går trögt.
Sedan när du har allt på papper om vem du vill bli och vem du är så kommer du se ganska snabbt förändringarna i ditt liv och du kommer bli lycklig och taggad att fortsätta sträva framåt!

//Aioo
Keep it up!
2014-09-22,18:27,
Inlägg: #29
RE: Lonewolf?
Har mycket som kokat inombords. Nummer ett är att bli ekonomiskt självständig, har stor press på mig hela tiden när det kommer till pengar.

Håller med dig på de du säger och jag har tagit tag i mycket, jobbat osv.

De jobbiga är att jag har svårt att hitta liknande personer som en själv, alltså riktiga bros.
Sånna man kan ta de lugnt med och inte bara festa.

Är på väg nånstans nu, sitter på ett tåg. För att ta tag i det förflutna och sedan kunna släppa det.
2014-09-22,20:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-23,00:16 av {2} selected.)
Inlägg: #30
RE: Lonewolf?
Tjena man!

Glöm gamla vänner, skaffa nya kompisar och tjejer. Dessa kan inte vara något nytta för dig iaf inte i dagsläget nu när du befinner dig i en sådan läge som du beskriver. Du måste fundera på vad du vill göra med ditt liv framöver. Kompisar och brudar kommer inte hjälpa dig ett dugg eller finnas där för dig för att du ska må bra. En mans viktigaste egenskap är att vara självständig och inte vara beroende av andra bara för att han ska må bra för stunden. Lär dig vara mer självständig och gör saker som du är obekväm med, res ensam, sätt dig på en cafeteria och ta en kaffe och njut bara av stunden, du måste lära dig o vara bekväm i ditt eget skinn och vara bekväm att göra saker på egen hand utan att känna behov att varje gång höra av sig till kompisar hänga med fika eller festa bara för du ska må bättre av det. Och kom ihåg när du är ute ensam så är du inte ensam, alla omkring dig är dina vänner!

Lägg gamla kompisar, skaffa kompisar och tjejer åt sidan och ta tag först och främst de viktigaste sakerna i ditt liv såsom fixa stabilt boende, jobb, hobby och en attraktiv livsstil. Sen kommer allt annat automatisk som kompisar och tjejer.
2014-09-22,21:27,
Inlägg: #31
RE: Lonewolf?
Tack för stödet grabbar! Uppskattas

Bor i göteborg om 2 månader kanske, blir nog flytt.

Toledo, om kag minns rätt så bor du där?
2014-09-22,22:26,
Inlägg: #32
RE: Lonewolf?
Aioos råd var väldigt bra! Bra grejer med att skriva ner konkreta enkla mål som man bockar av en och en samt ha några lite mer långsiktiga.
2014-09-23,08:53,
Inlägg: #33
RE: Lonewolf?
Bor med i gbg som toledo.
Toledo är en bra dude, och vi kan ses och tjötta med om du vill!
Hör av dig på pm.
Keep it up!
2014-09-23,22:28,
Inlägg: #34
RE: Lonewolf?
Perfekt! Hör av mig när the time is right !!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}