LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shittest
2012-05-11,22:12,
Shittest
Tja! Nån som några schyssta artiklar eller liknande om shittests?
2012-05-12,02:46,
Shittest
Här har du ett hett tips: skit i dom.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-05-12,04:51,
Shittest
Jag tänkte mer på hur man känner igen ett osv
2012-05-14,20:20,
Shittest
HB
Brukar du skriva runt till lite damer på facebook sådär spontant eller?

Insecureboy
yep sen brukar jag gifta mig med dom, jag har sisådär 49 fruar vill du bli min 50:nde hahha
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-14,21:22,
Shittest
Träffade en tjej på en fest som verkligen öste ur sig shittests hela tiden. Hon var på mig hela tiden och hackade och försökte vända allt jag sa till att jag var bög. Förut hade jag nog failat rätt rejält men nu när jag visste vad hon höll på med så gav jag bara igen med samma mynt.

Allt jag sa som hon vände till något bögigt vände jag igen till att hon var sexuellt frustrerad eller oerfaren. Effekten var att hon blev tokig och var på mig stora delar av kvällen och skulle övertyga mig om att hon var såååå erfaren och att hon fick minsann knulla hur mycket hon ville och när hon ville. "Visst, vi säger så gullet" och liknande svar tillsammans med ett allmänt ointresse från min sida var precis vad hon gick igång på.

Mot slutet av kvällen eskalerade det till fysiska tester där hon skulle försöka brotta ner mig eller kittla mig trots att hon var sjukt mycket svagare än mig. Till slut ledsnade jag och knuffade in henne i väggen och höll fast hennes händer med ena handen och den andra handen runt midjan på henne. Djup ögonkontakt mellan oss samtidigt som hon flämtade och bet sig i läppen.

Shittests är ju ett bevis på intresse från hennes sida och bemöter man det på rätt sätt så har det sjukt bra effekt. Det är ju liksom en chans att visa att du verkligen är den dominanta och sexuella man du utger dig för att vara när du raggar på någon.

Ett tips jag läste nyligt om såna här tester är att när tjejen ger ett shittest så frågar hon sig själv "Can I be his lover or do I have to be his mother" och det är väl det som hjälpt mig mest med att forma mitt sätt att bemöta tjejers tester. I början tar det lite tid när man måste tänka igenom frågan men efter ett tag kommer det naturligt.
2012-05-14,23:18,
Shittest
Den där artikeln om shit-tests var satans bra faktiskt.

Jag reagerade mest på detta:

"This is so effective that there are guys who actively FORCE congruence tests at the beginning of an interaction to pump up the girl's attraction really quick."

Well DUH, DET DÄR ÄR MIN TEKNIK!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-14,23:41,
Shittest
Fan jag glömde bort den här tråden lite, tack så mycket alla!
Valle: Hur "forcar" du fram Shittests? Har du möjligen skrivit någon artikel om det eller har du någon bra länk?
2012-05-15,00:07,
Shittest
dobarj3 Skrev:Fan jag glömde bort den här tråden lite, tack så mycket alla!
Valle: Hur "forcar" du fram Shittests? Har du möjligen skrivit någon artikel om det eller har du någon bra länk?

Från artikeln:

Citat:Maybe an explicit opener like "I think you are sexy as fuck."
Or "I want to fuck you in an alley later you little vixen."

Again, this isn't my style, but what it does is get an emotional
response from the girl where she will usually respond with:

"What?! You can't say that!" And the guy just responds with no
reaction. Just fully unapologetic, and the girl slowly realizes
that he will do whatever the fuck he wants and they slowly fall
into the guys frame.

Dvs något som är LITE "2 much", något oväntat, något "för självsäkert" or whatever som får henne att snabbt kolla om du VERKLIGEN är så självsäker och med en sån "I dont give a shit" - attityd som du framställer dig att vara.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-15,00:09,
Shittest
dobarj3 Skrev:Fan jag glömde bort den här tråden lite, tack så mycket alla!

Förövrigt kan du kolla mina internet-FRs här på forumet, dom brukar innehåller ganska mycket redicilous shit som får tjejerna att testa mig rätt snabbt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
2012-05-15,00:19,
Shittest
Brukar du bara forca på internet eller kör du likadant irl?
2012-05-15,00:30,
Shittest
dobarj3 Skrev:Brukar du bara forca på internet eller kör du likadant irl?

Både och! Doesnt matter.
[SIGPIC][/SIGPIC]
2012-05-15,10:13,
Shittest
Evilvalle Skrev:Den där artikeln om shit-tests var satans bra faktiskt.

Jag reagerade mest på detta:

"This is so effective that there are guys who actively FORCE congruence tests at the beginning of an interaction to pump up the girl's attraction really quick."

Well DUH, DET DÄR ÄR MIN TEKNIK!!!!

Haha tänkte på exakt samma sak! För övrigt riktigt bra artikel, utskriven och satt i min PU pärm
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-15,21:21,
Shittest
http://www.realsocialdynamics.com/newsletter.asp - Där kan ni skriva upp er

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}