LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Just go up & make no effort at all.."
|
2013-08-19,14:15,
|
|||
|
|||
Hittade denna tråden i RSD och tyckte den var najs.
De gångerna jag inte följer dessa "regler" nedan är dock när man har med riktigt osäkra och blyga tjejer att göra, då jag tycker så synd om dom när man ser att dom blir nervösa, så jag måste bygga lite comfort. Sen så drar jag sällan osäkra brudar såvida dom inte är riktigt jävla snygga eftersom jag tycker det är fett najs med självsäkra och uttåtriktade brudar. Tror många här kan få en "aha" upplevelse av detta materialet". http://www.rsdnation.com/node/183227/forum Citat:Quote: |
|||
2013-08-19,14:53,
|
|||
|
|||
Kopierat från 60years of challange
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-08-19,15:39,
|
|||
|
|||
Evilvalle Skrev:Kopierat från 60years of challange Låter som något som är värt att läsa? |
|||
2013-08-19,18:19,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-19,18:22 av {2} godsgift.)
|
|||
|
|||
Yeah taget direkt från 60. Jag gillar den boken riktigt starkt och har fått en del snabba lays tack vare den.
illdan Skrev:Låter som något som är värt att läsa?Jag e bored, här haru: http://www.speedyshare.com/8vSeJ/downloa...System.pdf |
|||
2013-08-19,19:31,
|
|||
|
|||
Detta är sant skit.. Riktigt effektivt om man vill gå snabbt från hälsa till knulla att vara bekväm i obekväm stämning. Jag brukar leka med bruden genom att medvetet sätta hög press på henne medans jag är helt chill, typ "jaha, vad ska vi prata om nu då?" Och sen bara sitta och hålla ögonkontakt tyst medans hon får panik och börjar bekräfta sig för att jag lägger allt på henne
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.
Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha |
|||
2013-08-19,19:55,
|
|||
|
|||
MassRiot Skrev:Detta är sant skit.. Riktigt effektivt om man vill gå snabbt från hälsa till knulla att vara bekväm i obekväm stämning. Jag brukar leka med bruden genom att medvetet sätta hög press på henne medans jag är helt chill, typ "jaha, vad ska vi prata om nu då?" Och sen bara sitta och hålla ögonkontakt tyst medans hon får panik och börjar bekräfta sig för att jag lägger allt på henne lite min style också.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-08-20,00:50,
|
|||
|
|||
godsgift Skrev:Yeah taget direkt från 60. Jag gillar den boken riktigt starkt och har fått en del snabba lays tack vare den. Thx! |
|||
2013-08-20,22:37,
|
|||
|
|||
godsgift Skrev:Yeah taget direkt från 60. Jag gillar den boken riktigt starkt och har fått en del snabba lays tack vare den. Både Eset och Nortin TOKVARNAR för den downloaden så kolla piratbukten istället |
|||
2013-08-20,22:38,
|
|||
|
|||
Commander Skrev:Både Eset och Nortin TOKVARNAR för den downloaden så kolla piratbukten iställetSjälv laddat upp den så den är chill. |
|||
2013-08-20,23:24,
|
|||
|
|||
godsgift Skrev:Själv laddat upp den så den är chill. okejrå! kanske är filehosten lr nåt då |
|||
2013-12-12,17:07,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-12,20:09 av {2} tay.)
|
|||
|
|||
RE: "Just go up & make no effort at all.."
bumpar denna, väldigt bra artikel och koncept!
|
|||
2013-12-13,00:25,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-13,00:36 av {2} selected.)
|
|||
|
|||
"Most women are already naturally attracted to you"
Jaså? så varför ens gamea? Stackars all MM. |
|||
2013-12-13,00:38,
|
|||
|
|||
(2013-12-13,00:25)selected Skrev: "Most women are already naturally attracted to you" Mycket av game handlar om att känna sig på samma nivå som tjejen (eller över), inte bara SÄGA att man gör det, men verkligen känna det. MM och olika system bidrar i många fall till att man får denna känsla - MM är i sig också ett bra verktyg för det verbala i sig IMO, dock är det så att mycket av game handlar om vad man INTE gör (fuckar upp genom att bli nervös), inte vad man gör. Den dag du känner dig på samma nivå som flickor (och således inte söker deras bekräftelse what so ever) är den dag ditt behov av verbalt game blir minimalt. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-12-13,00:39,
|
|||
|
|||
(2013-12-13,00:38)Evilvalle Skrev: Mycket av game handlar om att känna sig på samma nivå som tjejen (eller över), inte bara SÄGA att man gör det, men verkligen känna det. Snabb förklaring på MM? |
|||
2013-12-13,00:53,
|
|||
|
|||
(2013-08-19,18:19)godsgift Skrev: Yeah taget direkt från 60. Jag gillar den boken riktigt starkt och har fått en del snabba lays tack vare den. Kan du ladda upp filen igen? |
|||
2013-12-15,12:02,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-15,12:03 av {2} tay.)
|
|||
|
|||
Detta koncept känns riktigt befriande. Först tror man att man måste göra och säga massa saker, men så är det inte så, och om tjej testar en så räcker det att man typ ler och inte svarar, istellet för att ha svar på allt,
känns som detta konceptet tar bort press på en, nice.... |
|||
2013-12-16,16:06,
|
|||
|
|||
Russel din jävla grottneger, kan du vara så snäll att sluta ha memegenerator-avatarer med PYTTELITEN text som man inte har en chans i helwete att läsa? Kntx
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
2013-12-16,18:56,
|
|||
|
|||
Är det någon som har lust att ladda upp pdfen igen?
Gillar stilen. |
|||
2013-12-16,21:34,
|
|||
|
|||
(2013-12-13,00:53)selected Skrev: Kan du ladda upp filen igen? (2013-12-16,18:56)Madonna Skrev: Är det någon som har lust att ladda upp pdfen igen? http://www.speedyshare.com/meyyN/downloa...System.pdf |
|||
2013-12-18,02:01,
|
|||
|
|||
(2013-12-16,21:34)godsgift Skrev: http://www.speedyshare.com/meyyN/downloa...System.pdf Tackar å det grövsta! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd | TobiasK | 6 | 3,612 |
2012-12-03,18:23 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}