LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Get them 10s
|
2014-01-24,03:08,
|
|||
|
|||
Get them 10s
Nytt år!
Har haft gott om 7-9or förra året. Men jag saknar resultat med 10or i den utsträckning jag skulle vilja. skulle räkna bara 2-3 som rena 10or förra året. De här stureplan smala silikonmonster flickorna, rosa och nykläkta danderyd prinsessorna, modebloggarna, platinabimbon, småkändisar, hired guns servitriser och cover girls som knallar runt på vipn har jag haft svårt för. Det är lite som legendary pokemons man måste simma igenom massa ratata och pidgeons för att hitta. På daygame får jag numret men det blir svårt att hålla i de. Dessa tjejer är extremt fixerade med värde och den här bilden de har av den ytligt perfekta livet. Det blir nästan som om jag upprätthåller en fakad av awesomeness och attraktion som blindar de från min avsaknad av ytlig high value. Kom inte å säg att inner game är allt som krävs, duude, justin bieber, kändisar, specielt rockstars, heffner, och alla de här snubbar i high value positions har bevisat mer än väl motsatsen. Vi kommer aldrig uppnå samma resultat som dessa lyckligt lottade via cold approach, that is a fact. Däremot kan man skapa via cold approach skills en hög status i en sluten krets. De som brukar få de här 10orna, har pengar, är ägare, pröjsar drinkar, kommer in på vip, och har kontakter i "eliten". Jag hatar all form av ytlighet, värde, status, och gör allt för att röra mig ifrån det. Att jag vill ha dessa tjejer är inte motsägesefullt heller, då jag vill knulla bort de från mina egoic needs. Frågan är bara hur jag går tillväga, hitils har mitt svar varit skaffa mer av allt. Ett bättre inner game och eventullt även lite mer outgame som jag aldrig har haft. Internt värde, dominans tror jag mycket på (men har saknat det hittils)och lära mig frame:a mig själv som the prince i deras drömmar. Prins gamet funkar nog bäst för mig med tjejer som är intelligenta och själsfulla, de kan förstå mitt värde på det sättet, men dessa små dumma flickor behöver något mer konrekt, sexual mastery är en tanke. Funtar på att bli riktigt skillad i dirty talking, och "set you free from social conditioning"-gamet. Sälja min själv och skaffa stureplan kläder är out of the window. Förslag, metoder, strategier, jag kan fokusera mig på? Ska läsa upp RSD Derrik, http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2549 HARDCORE PRIZE AND BUYER'S FRAME <Yep, det och dominans I say. GET THE GIRL TO GAME YOU <är något jag inte förstått hur man gör riktigt om det inte är så att hon redan gillar mig, då säger jag, typ.. ragga på mig. Vem här ligger med dessa tjejer http://stureplan.se/artiklar/folk/snyggast fuck me, det är inte ens mitt ideal, nästa runda i usa och canada blir de här https://www.dropbox.com/sh/m8h6i5pimnhmc2j/xB7lpUQqIR#/ I LOVE GAME MA NIGGGASS!!! oH YEAH |
|||
2014-01-24,08:13,
|
|||
|
|||
RE: Get them 10s
Jag vet att du bara leker och trollar runt. Men whatever
irishrogue Skrev:All right guys, so you've already enlightened me in train game mastery, this should be an easy one for the vegas game gurus haha.... JMULV Skrev:you have to fire back with disinterest. disinterested facial expressions...telling her she's weird (but doing so while smiling), not getting rattled. some of it is shit testing by her and some of it is what mystery would call the "protection shield"....aka her token dismissal of a random dude since 90% of the time he's some faggot chode and she has to bat them all away quickly or she would quickly grow super annoyed and not even want to go out (she doesn't want to entertain a whole bunch of nice guy losers all the time). the protection shield fades when the set hooks. so hold your frame in a non-try hard way and pepper in healthy amounts of disinterest to her disinterest. keep vibing and treating her non-compliance as token and meaning "not yet" until she breaks and hooks or she goes the other direction and is super mean or whatever...if it's the latter, at least you did your best and who gives a fuck. next. |
|||
2014-01-24,09:09,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-24,09:12 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
Låter som om du borde försöka skaffa dessa tior utanför deras vanliga zoner de möter killar i. Ta dom när de är ensamma (och känner sig ensamma), nyktra och kåta =)
När de går på ica och köper deodorant t ex. Ge dom en chans att knulla dig utan att det blir dåligt för hennes rykte. Ta henne när hon inte känner att hon måste passa in i nån social ställning eller nåt. Ta henne när hon är ensam, ingen som dömer henne och hon kan vara "sig själv" och gå löst sexuellt. Låt henne veta att om hon knullar med dig så kommer inget "läcka ut" etc (nej, säg såklart inte det där rakt av utan låt henne förstå det utan att du säger det rakt ut).
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
2014-01-24,20:00,
|
|||
|
|||
Först och främst, tack för din ärlighet. Jag har oxå någon
fixering, att behöva knulla en "10a" så jag får det ur vägen i mitt eget ego samt bevisa för mig själv att "jag lyckades". Nu går jag av på rena spekulationer btw: som jag uppfattar det just nu så är "10or" (p.s. detta är hur de själva ser sig själva, inte hur vi tolkar dem, en warpig kan se sig själv som en tia och bete då som det) helt besatta av sin self-image och reputation och gör allt i sin makt för att upprätthålla det. Precis som vi gärna ville undvika vissa umgängeskretsar på skolan när vi var yngre för vi uppfattade dem inte "lika cool som oss" eller egentligen "inte samma sociala värde som oss" så vill dessa self-image å reputation besatta tjejer inte det med. Därmed, spekulerar jag, måste man skapa perceptionen i deras ögon att man har samma sociala värde eller högre och det kan ske genom att framstå som en framgångsrik snubbe, eller att man verkar vara kändis genom andras reaktioner eller att man har, som du säger, "kontakter med eliten". Jag undrar om man möjligtvist skulle kunna "infiltrera" en grupp genom att bli polare med någon high status bratkid och när han tillkännager en som "en i gruppen" så bör tjejerna plötsligt oxå ändra sin uppfattnig. Nu är man plötsligt inte randomsnubben som trampa in på stureplan utan nu är man någon som blivit "godkänd" av en från "eliten" och därmed bör tjejerna behandla en annorlunda. Jag har varit om en dylik händelse, dock inte på stureplan. Jag trädde in på en fest hos en halvbekant snubbe från universitetet och först hälsade INGEN alls på mig (majoriteten var tjejer) men när han, liggandes i en hög av tjejer (true story bro) hojta åt mig med mitt namn så börja alla tjejer hälsa på mig. Social proof is your very best friend! ^^, |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}