LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Help me out guys!
|
2012-04-02,19:51,
|
|||
|
|||
Help me out guys!
Zup mah niggers.
Är tbx från svackan o mår som en kung. Har däremot fastnat totalt för en tjejpolare. Känt henne sen november. Har väldigt hög status i hennes ögon. I princip ett öppet mål. Vi har sjukt bra kemi o allt. Problemet är att hon nyligen blivit tillsammans med en norsk B-kändis (som hon btw sa att jag var väldigt lik när vi började träffas). Det är ett distansförhållande då han bor i sthlm o hon i malmö, men inte allt för farligt. Killen är en högstatus snubbe såklart, äldre, ska köpa bar o haft nåt tv-program i norge, bla bla. Iaf. Alternativt väntar jag ut skitet tills det crashar o spelar det lugnt. Eller så kör jag på som vanligt. Ni som varit i liknande scenarion help out. PEACE |
|||
2012-04-02,19:59,
|
|||
|
|||
Help me out guys!
Btw, ställ frågor så berättar jag mer. Hinner inte ta hela historien här o nu då jag ska ut o leva la vida loca.
|
|||
2012-04-02,20:09,
|
|||
|
|||
Help me out guys!
Man's gotta do what a man's gotta do. Follow ur heart
|
|||
2012-04-03,02:49,
|
|||
|
|||
Help me out guys!
Sätter ganska mycket på att det lär ta slut snart.
Distansförhållande - B-kändis. Han kommer inte vara trogen henne, utan tvekan. Atm är hon nykär o helt inne i det. + Jag träffar henne väldigt sällan. När vi träffas är det stenhård attraktion. Utanför, dvs sms o dylikt, är det relativt dött. (Hennes tankar ligger på pojkvännen då) Medan hon i nuet, när känslorna är uppe, är kåt på mig. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Bjuda in riktiga nice guys till CL? | ChuckNorris | 2 | 2,323 |
2015-02-18,01:13 Senaste inlägg:: Nalirot |
|
Obnoxious Asshole Game For Nice Guys @Jeffy | TobiasK | 1 | 916 |
2012-09-25,00:58 Senaste inlägg:: TobiasK |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}