LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Evilvalle bootcamp?
2012-06-30,01:09,
Inlägg: #2
Evilvalle bootcamp?
Ey dude. Nja, inte än på ett tag.

Gör jag igång BCs vill jag att det ska vara av rejäl kvalite. Det innefattar att jag själv kan göra grymma demos on demand. Då jag inte cold approachat seriöst på snart 2.5år finns det en rejäl ringrostighet i mitt game. Jag har faktiskt dragit igång lite halvt igen de senaste helgerna och det är en otrolig skillnad på mitt flow nu jämfört när jag var som mest aktiv. Det är en rätt weird känsla då jag direkt efter varje set i stort sett kan peka ut vad jag gjorde fel medans jag när jag är i själva setet och "in the moment" inte alls har samma förmåga att se det i mig själv och improvise on the spot.

Med det sagt så sitter i stort sett all min teoretiska kunskap kvar tur nog, och förhoppningsvis (och troligtvis) ska det inte ta allt för lång tid innan jag kommer igång på riktigt igen. Så prio nr1 just nu är att få igång mitt egna game, efter det måste jag träna mina coachingskills och när jag väl känner att jag är så bra på de båda att jag kan vara tillfreds med att ta emot (en liten summa) pengar för att lära ut - så kommer jag göra det.

Til then, så finns det många andra företag vars BC säkerligen är av värde - RSD alternativt Lovesystems.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Evilvalle bootcamp? - av CheddarJocke - 2012-06-30,00:29
Evilvalle bootcamp? - av Evilvalle - 2012-06-30,01:09
Evilvalle bootcamp? - av CheddarJocke - 2012-06-30,01:33
Evilvalle bootcamp? - av Evilvalle - 2012-06-30,01:39
Evilvalle bootcamp? - av CheddarJocke - 2012-06-30,16:42
Evilvalle bootcamp? - av illusionisten - 2012-06-30,18:58
Evilvalle bootcamp? - av Evilvalle - 2012-07-01,03:08
Evilvalle bootcamp? - av JohnDoe - 2013-07-09,23:28

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}