LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
drivkraft?
|
2012-07-03,12:44,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-03,12:59 av {2} Stridskuken.)
|
|||
|
|||
drivkraft?
Har väldigt liten erfarenhet av daygame, de få gånger jag körde det (vilket var när jag var väldigt newbie) kändes allt väldigt spänt, och det blev rätt löjligt då det blev så uppenbart att jag gjorde ett halvdant raggningsförsök. Förvisso gick det bra, men det kändes inte så kul faktiskt, då det som du säger kändes som något man gjorde för att bli av med rädslan. Kan ju själv inte säga så mycket om det, men C-R Alex skrev en artikel kommer jag ihåg, om hur han ansåg att man inte skulle gå ut i syfte att daygame:a, utan att det var något som skulle ske när man var påväg till jobbet, ute på joggingrunda eller whatever, så att det kommer mer spontant. Är nog rätt bra om man är ute med en polare och softar, så ser man några brudar, så snackar man med dom och har kul, och så blir det mer skön stämmning. Lite mer chill än att gå runt ensam i parker, och köra opinionopeners Han skrev även att daygame är ett mått på hur "normal" du är, alltså om man är socialt kompetent och kan snacka naturligt med främmande tjejer på ljusa dagen utan att det känns konstigt. Går man aldrig ut i syfte att "daygame:a" från början, finns nog risken att det aldrig blir av dock, då det verkar vara något ytterst få gör överhuvudtaget. Dock måste jag säga att det är väldigt bra att du tagit tummen ur och gör det.
Min drivkraft är att jag vill ha fitta från snygga brudar inom den närmsta tiden, och därför måste jag pusha mig själv just NU för att få det, jag vet vad som måste göras och ifall jag inte pushar mig själv vet jag om det, så jag inte går runt och och döraggar bara. Utvecklingen att bli bra på "seduction" får komma med tiden. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
drivkraft? - av tay - 2012-07-03,11:11
drivkraft? - av Stridskuken - 2012-07-03,12:44
drivkraft? - av TheD - 2012-07-03,13:19
drivkraft? - av Vettorazzi - 2012-07-03,15:29
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}