LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
2012-07-07,14:20,
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Det brukar finnas två saker som gör det krångligt för mig att komma.

1. Jag fokuserar för mycket på hennes njutning
2. Jag fokuserar för mycket på att komma

Detta var rätt vanligt för mig i början på min så kallade karriär och detta var även någonting som besvärade mig en del. Vad hände under årens lopp? Man märker att man hittar sina "sweet spots". T.ex. Jag brukar alltid kunna komma som en dåre när jag bygger upp lite gorillatänk, typ: "nu ska jag knulla henne så hårt att hon inte kan gå på flera dagar" (vilket jag oftast säger sekunden efter jag tänkt det Big Grin). De tillfällena jag "kopplar upp mig" (låter mysko men det är ungefär så det funkar) mot min extrema ända av manlig polaritet fungerar det som bäst.

Dirty talk brukar funka jävligt bra också. Alltså inte att du ska få bruden att göra det utan att jag börjar häva ur mig den snuskigaste skiten jag kan tänka mig medan jag poundar henne. Vet inte om det är jävligt narcissistiskt av mig att gå igång på mitt eget skitsnack, men återigen, direktuppkoppling mot extrem manlig polaritet.

Skit jag kan häva ur mig: "tänk om jag inte hade haft gummi på nu, då hade jag kunnat spruta närsomhelst i ditt syndiga lilla hål", "svanka mer min lilla knulldocka, visa mig hur kuken glider in och ut ur dig", "såå, kom hit med ansiktet, slicka av våra safter från den". Alltså det är lite som en halvkass porrnovell, men när man säger det "in the moment" så funkar det åtminstone otroligt bra för mig.

Typ tänk dig lite att du regisserar din egen porrfilm. Vad vill du att bruden ska göra?

Meddelanden
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt! - av Willson - 2012-07-07,14:20

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}