LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är de vanligt att ha en mentor inom gamekulturen?
2012-09-14,20:48,
Inlägg: #15
Är de vanligt att ha en mentor inom gamekulturen?
_Amigo_ Skrev:Jag har varit med i communityt 3 år typ..och jag har kommit in och gått ur "gamet" pga jag har oftast inte haft möjlighet att gå ut ofta och särskilt då jag bodde hemma nu i två år. Nu när jag är i Stockholm känner jag att om jag ska göra detta ordentligt så måste jag få push av någon annan..Varför? ja jag tro antingen jag inte är tillräckligt "modig" och verkligen snacka med främmande folk. Approacha gör jag baserat på vilka sorters evenemang jag drar till. När jag vill ut o rent va fullast så är mitt intresse för att gå fram till en tjej noll. när jag är på evenemang, konserter o liknande, visst jag öppnar då. Sexuellt skalering har jag inte gjort på ett tag alls och det är för jag inte alls vet när de e läge för det.

Det är borde vara lätt o pusha sig sådär, men jag känner det har så pass långt nu att de verkligen påverkar även min sociala liv då jag ska t.ex. snacka i skolan eller jobbrelaterat med folk.

Alltså det är klart det är svårare för vissa och lätt för andra men om du vill bli bra får du ge dig fan på att bli det innan du letar coach. Har en polare som säger att fötterna fryser när han ska approacha. Han menar att det är fysiskt omöjligt för honom. När jag säger till honom att jag i början inte heller tyckte det var kul att öppna ett set på sju hb10 så säger han att jag har det lättare med looks osv men alla har gått igenom det och det du behöver göra är att pusha, pusha och lite till. Folk letar alltid efter genvägar och bortförklaringar. Finns hur många fetton som helst som gnäller om att de kör med LCHF (sprutgrädde rakt ner i strupen tills kvällsmys) och undrar varför de inte blir smal. När man ber de räkna kcal säger de att LCHF har vetenskapliga grunder (bortförklaring).

99 % av folket här på forumet kommer svara för att hjälpa dig om du har frågor. Lycka till


Meddelanden
Är de vanligt att ha en mentor inom gamekulturen? - av Jayson1 - 2012-09-14,20:48

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game! Parafras 32 17,687 2015-11-20,11:36
Senaste inlägg:: Nalirot
  är detta vanligt? vladimir87 3 2,281 2014-11-26,13:24
Senaste inlägg:: vladimir87
  Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt? sjoggaa 9 3,991 2013-04-29,16:19
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}