LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska jag agera!?
2012-02-22,15:48,
Hur ska jag agera!?
Tja! Jag har en fundering angående en lite yngre fräsch brud som jag träffat.

Lite bakgrund: Jag träffade henne och hennes kompisar på en fest hos min polare, inget speciellt mer med det, de var 17 år och adda på facebook osv osv. inget strul eller något. Någon månad senare vill tjejerna träffa mig på fest igen o bjuder mig på fest där de lääängtar efter mig, speciellt en tjej, vi kallar henne Linda. Hon hör av sig veckor innan och beeer mig verkligen att komma på festen o kallar mig saker som "goding" osv. Jag spelar lite svår och svarar "nja får se om ja hinner, ska på en annan fest först" eller liknande, även ifall jag är helt säker på att ja ska på brudarnas fest Smile Detta festscenario hände ett par gånger utan att jag lyckats få omkull "linda", inte ens strul. Om ja ska vara ärlig var jag inte speciellt på, hon är sjukt snygg, way out of my league i min hjärna, så vågade inte riktigt ta initiativ. Istället hade jag nästan sex med en av hennes kompisar, men blev cockblockad i sista stund.

Nu några månader senare fyller Linda år. hon fyller år nu på fredag och bombar mig med sms igen. "Du ska komma till krogen på fredag, jag fyller år, vill se dig där Smile" ungefär så kan det se ut. Jag har som vanligt svarat lite avvaktande med liknande "får se om jag kan då!" några dagar senare skriver hon igen "glöm inte fredag Smile".

Jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Självklart vill jag dit, självklart vill jag ligga med henne! Jag har tillgång till lägenhet i stan precis vid nattklubbarna. Hon har för övrigt nämnt att hon ska sova på hotell den kvällen.

Hur ska jag agera? Vill lägga henne nån jvla gång!! Smile

Meddelanden
Hur ska jag agera!? - av elias91 - 2012-02-22,15:48
Hur ska jag agera!? - av Vettorazzi - 2012-02-22,15:56
Hur ska jag agera!? - av Evilvalle - 2012-02-22,16:01
Hur ska jag agera!? - av alpha dawg - 2012-02-22,16:37
Hur ska jag agera!? - av elias91 - 2012-02-22,17:08
Hur ska jag agera!? - av Evilvalle - 2012-02-22,17:10
Hur ska jag agera!? - av alpha dawg - 2012-02-22,20:34

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}