LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är de vanligt att ha en mentor inom gamekulturen?
2012-09-13,18:32,
Inlägg: #5
Är de vanligt att ha en mentor inom gamekulturen?
_Amigo_ Skrev:Yes, svara på frågan ovan..Där jag pluggar letar vi just nu efter mentorer för att bli bättre inom våra områden och jag undrar om man kan inom gamevärlden använda samma sak? Menar som att ha en mentor som pushar en att gamea o bli bättre socialt med tjejer? Utan att ha pengar i mellan?

Det låter mer som om du pratar om en COACH då och inte en mentor. En mentor är mer någon erfaren som ser vart du är och vart du behöver gå härnäst. Sedan när de väl säger vad du ska göra så är det ändå upp till dig.

De kmr inte att "pusha dig" som en coach typ. Om de ser att du följer deras råd och får resultat av de så vill de gärna fortsätta ge dig mer råd men om du inte följer dem så kmr de bara känna att du "suger värde" ur dem så säg och därmed sluta ha kontakt med dig.

Så du får väl fråga om någon här vill bli din mentor. Jag söker också efter en mentor, dvs, en mer erfaren än mig vilket nog de flesta är då jag bara legat med 2 st tjejer. Jag har alltid beundrat människor som är bättre än mig i något som jag själv vill bli bättre i. Sen när du hittat din mentor får du vara beredd på "tuffa hemmaläxor" Tongue


Meddelanden
Är de vanligt att ha en mentor inom gamekulturen? - av Entreprenören - 2012-09-13,18:32

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game! Parafras 32 17,723 2015-11-20,11:36
Senaste inlägg:: Nalirot
  är detta vanligt? vladimir87 3 2,285 2014-11-26,13:24
Senaste inlägg:: vladimir87
  Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt? sjoggaa 9 3,995 2013-04-29,16:19
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}