LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska jag agera!?
|
2012-02-22,16:01,
|
|||
|
|||
Hur ska jag agera!?
Hey, uppenbarligen gillar hon dig rätt mycket redan, så några större förändringar behöver inte göras.
Dra på klubben, när du ser henne - Var som du brukar vara, men reta henne lite extra mycket, växla mellan att ge henne bekräftelse och ta bort den. Saker som "Ah du är så söt kom hit!" *krama henne* "NE nu räcker det, jobbig jevel asså!"* pusha bort henne - Det skapar en rolig flirtsam vibe. Fokus ska vara på att ha skitkul, lägg inte allt för mycket tid på att tänka över "hur du ska få tjejen", detta kan i många fall göra ditt beteende rätt stiff. HA KUL MED DINA VÄNNER och var inte som ett klister på henne hela tiden. Som sagt, var som du brukar vara (hon gillar det uppenbarligen), men höj spänningen mellan er två med att retas, köra "push/pull" (Olika typer av det jag förklarade innan), var mycket fysisk med henne - krama henne, slå henne på axeln, sniffa hennes hals, "inspektera hennes örhängen" or whatever, men kom ihåg att också vara den som avbryter detta genom att lekfullt pusha iväg henne. När det snart är dags för stängning föreslår du att hon hakar på och *INSERT RANDOM ICKE-SEXUELL HANDLING*, tex att du ska "visa henne ditt övergrymma hotellrum" or whatever (hitta på någon anledning). Om hon nu vill ha sex med dig är chansen stor att hon hakar. Good luck [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur ska jag agera!? - av elias91 - 2012-02-22,15:48
Hur ska jag agera!? - av Vettorazzi - 2012-02-22,15:56
Hur ska jag agera!? - av Evilvalle - 2012-02-22,16:01
Hur ska jag agera!? - av alpha dawg - 2012-02-22,16:37
Hur ska jag agera!? - av elias91 - 2012-02-22,17:08
Hur ska jag agera!? - av Evilvalle - 2012-02-22,17:10
Hur ska jag agera!? - av alpha dawg - 2012-02-22,20:34
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}