LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
|
2012-09-11,14:10,
|
|||
|
|||
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
Ey dude. Angående första frågan: Personligen spenderar jag aldrig så mycket tid med en "ny" tjej om det inte händer något, blow me or blow me off. Efter 1a natten då inget hänt hade jag gett allt för another shot dag 2, hade hon nekat mig även då hade jag skitit i. Just denna inställning gör dock ofta att man väldigt sällan blir "nekad" fler än 1 gång.
Angående andra frågan: Väldigt bred fråga, om du märker att de flesta svarar på när du öppnar och du även får igång en bra stämning så är nästa steg att sätta igång det sexuella och eskalera fysiskt. Ta dom i handen och säg "kom här", dra dom till en soffa, snacka lite sen kyss dom, får du kinden, chilla tillbaka, snacka lite mer, testa igen, igen igen och igen tills du till slut får det. Att "closea" är inte rocket science, det blir så svårt som man själv gör det till. Men som sagt, gå efter din magkänsla och gör det den säger åt dig att göra, lyssna inte på det rationella som säger "men tänk om xyz??". Börja eskalera sexuellt på varje tjej du vill ha, du kommer få en del blow outs men who cares, practise baby! Du kommer få många många fler closes också. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Ragga upp en brud under fel vecka (?) - av Dynamisk - 2012-09-11,02:52
Ragga upp en brud under fel vecka (?) - av Lelo - 2012-09-11,10:49
Ragga upp en brud under fel vecka (?) - av Dynamisk - 2012-09-11,12:29
Ragga upp en brud under fel vecka (?) - av Evilvalle - 2012-09-11,14:10
Ragga upp en brud under fel vecka (?) - av Dynamisk - 2012-09-12,00:00
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Osäker brud som har svårt att släppa loss under sex | Whynot | 3 | 2,848 |
2013-06-13,22:11 Senaste inlägg:: Whynot |
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}