LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA]
2012-09-23,03:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-23,03:40 av {2} russel.)
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA]
Tänkte mycket sådär förrut. Jag tänkte, ska jag köra mitt race eller ska jag försöka "passa in" eller vara "försiktig" nästan manipulera folk för att jag ska "ligga" bra till, få ett bra rykte för att det sedan skulle gynna mig genom att få rekomendationer i min bransch. Eller att jag skulle minska risken för att få dåliga rykten i min bransch.

Hursomhelst, det börjar minska mer och mer nu. Jag börja tänka "ähhh vafan, om jag tycker det är kul att göra/säga/beté mig/whatever så kommer jag att gå för det och om de inte gillade det eller tyckte det var konstigt garva jag bara åt de." Rätt klassiskt men ändå.

Jag tror att om du känner dig bekväm med vad du gör så kommer du ändå att komma undan rätt fint med vad du gör ändå ( inom vissa gränser såklart).

EDIT: Sen behöver man inte gå runt och säga att man tex hatar judar om man nu gör det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".

Meddelanden
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA] - av russel - 2012-09-23,03:38

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}