LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
NY FORSKNING Påstår Att Preferensskillnader Är Mindre I Sverige?!
2012-09-17,02:11,
NY FORSKNING Påstår Att Preferensskillnader Är Mindre I Sverige?!
Mössan Skrev:Aa. Jag tror att svenska tjejer dras till det också - men måhända i en aning mindre grad - än t ex ryska tjejer gör. Pga kultur eller liknande. Men jag tror tveklöst att ett maskulint beteende går hem bland 99% av brudarna i Sverige.

Sen är Sverige också ett land där allt är jäkligt prydt. Jämför svenska brudar utomlands och i Sverige. Det är som natt och dag. Kvinnor i Sverige kanske håller tillbaka mycket pga moral, rädsla för att bli dömda osv

Haha ja men typ Tongue Här i Svall där jag bor måste man nästan vara lokalkändis för att tjejer ska våga visa sitt intresse annars är de oerhört passiva. En snubbe här som jag nyligen träffa i helgen berätta om hur galna svenska tjejer blir på partykryssningar (inte vanliga kryssningar) så mycket verkar ligga i det du säger att de håller tillbaka å vill inte bli dömda. Det är som om partykryssningar, aiya napa å andra ställen fungerar som Las Vegas-effekten "det som händer här stannar här" dvs, ingen kan döma en eftersom "det aldrig hänt" (chick logic, haha). =)

Meddelanden
NY FORSKNING Påstår Att Preferensskillnader Är Mindre I Sverige?! - av Entreprenören - 2012-09-17,02:11

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Individualism & Kollektivism: PK-Sverige Entreprenören 22 9,125 2012-11-13,03:01
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}