LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA]
2012-09-23,19:01,
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA]
Carnivore Skrev:Tack för svar. Bestämde mig för att dra ut själv. Stötte ihop med massor av "ytliga bekanta" så man hade ju alltid folk att kallprata lite med. Känns väl i efterhand som att jag hade minst tre öppna mål, ändå fick jag inte till det. Ingen reagerade negativt, alla jag träffade var glada o spralliga. Obvious need for social calibration is obvious.

Cred till dig för att dra ut själv! Bara att du drar ut själv är väldigt bra och stärker dig själv. MÅNGA som skulle skippa utgång för att det inte har någon att dra ut med. Bara att krossa den barriären är väldigt bra! Fortsätt så, tillslut kommer du märka att det inte är något speciellt längre. Hade liknande känsla då jag skulle dra ut nykter för första gången kändes helt cp att man gjorde det men blev förvånad över hur bra det gick och flera grymma utgångar har det blivit nykter handlar om att göra det man är obekväm, med tiden blir man mer och mer bekväm och kan se tillbaka och skratta åt hur man INTE vågade göra de och de, då det känns så lätt nu.
You dont like it? Go fuck yourself.

Meddelanden
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA] - av Anonymous - 2012-09-23,19:01

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}