LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA]
2012-09-23,18:00,
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA]
Carnivore Skrev:Bosatt i Lund. Finns bättre förutsättningar för att lära sig det här? Ne.

Ändå har jag inte varit ute ÖVERDRIVET mycket. I ärlighetens namn inte i närheten av vad jag hade velat/borde.

Jag är paranoid över att folk (speciellt i min klass) ska se mig som... jag vet inte ens. CREEPY MAN? Samtidigt är det en liten klick jag umgås med, och inte ens vi är supertighta ännu. Innerst inne bryr jag mig egentligen inte ett skit om vad någon tycker om mig (nåja), men ändå nojar jag över vad för image jag har. Hur ser gemene man på mig? ÄR JAG COOL/blablaba?

I'm playing to not lose, rather than to win. Egentligen bör man väl bara skita i ALLT och ta vara på den här tiden?

Ikväll är det en riktigt fet fest på G, men mina närmaste sket i biljetter. Jaha. Jag BORDE ju gå dit, men det tar emot lite. "LÄSKGIT" <--- gay.

Någon med erfarenhet av detta? Egentligen är jag 99% säker att det här inte kommer göra mig socialt utstött om jag börjar gå ut mycket mer och köra approaches, men den lilla oron gnager i mitt bakhuvud.

/Faqq1. Over n out.

Känner dessvärre igen mig sjukt mkt i det du beskriver, jag är sjukt nojjig över att få ett kass rykte som nån creepy dude som får dissen av tjejer för att man är, ja just, creepy. Insett på sistone som någon annan sa att om jag själv inte bryr mig så bryr sig ingen annan heller riktigt. Så länge man inte gör nåt som verkligen är riktigt creepy haha.

Sen jag börjat "skita i" att oroa mig över vad folk tycker och skita i dem och bara köra mitt race har jag även märkt två stora saker som gjort skillnad.

1. Jag är sjukt mer avslappnad i mina interaktioner och tar dom lite med en klackspark, lite som att skiter det sig ja då hade jag iaf kul och lärde mig nåt. Men att jag är mer avslappnad därför att jag inte oroar mig för vad folk tycker längre blir mina interaktioner även bättre och jag har sjukt mkt högre success rate med damerna.

2. Att jag är avslappnad och "inte bryr mig" visar även värde och att jag har så pass stark tro på mig själv i mina värderingar att det faktiskt skapar attraktion. Dvs. även den grejjen gör att jag fått bättre framgång. Kan ha att göra med att jag framstår som väldigt mkt mer självsäker. Tänk en riktig alpha, han skiter ju vad folk tycker för det han gör "är rätt".

Meddelanden
Paranoia över "rykte" / folks uppfattning av mig etc. [BETA] - av Commander - 2012-09-23,18:00

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}