LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
2012-10-08,14:39,
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
_Amigo_ Skrev:Så, jag ska helt enkelt säga nej till sånt jag inte vill och jag ska inte göra saker för att vara snäll. Två saker där. Nåt annat jag ska tänka på? Hur bör jag bette mig mot folk t.ex. när jag talar till dem o så? Finns det ingen video på någon person/kändis/skådespelare/figur jag kan utgå från som rolemodell?

Kort och gott JA, du ska vara dig själv jämt! Det är A och O, inte försöka spela något du inte är.. då kommer du inte lyckas.
När jag talar till folk så är jag trevlig, lättsam och rolig.. du måste inte vara kaxig hela tiden, det är nästan en hårfin avvägning från att ha dålig attityd till att vara kaxig med glimten i ögat.

Från att gå från mindset "För snäll" till "I dont give a fuck" är ett ganska stort kliv. I grund och botten så gissar jag på att du är för snäll, för att du vill att folk ska gilla dig, du söker bekräftelse av andra. Det BEHÖVER du inte göra, du behöver inte veta vad andra tycker om dig, du vet att du är cool och chill, folk gillar att umgås med dig.

I nu läget, HUR skulle du känna om du sa så här till en snygg tjej "wow, ditt hår... ser lite slitet ut"?

Meddelanden
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?! - av trollface - 2012-10-08,14:39

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}