LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
|
2012-10-08,15:36,
|
|||
|
|||
hur jag blir av med den mesigt snälla Amigo och blir Kick ass amigo?!
Tror att den största förändring jag genomgått sen jag började "gejma" är att jag utrotat den Mr Nice Guy som bodde i mig.
Exempel på vad som förändrats: - Jag ändrar inte min åsikt för att nån annan tycker annorlunda. - Jag har slutat se andra människor som viktigare än mig själv. Nu ser jag mig själv som viktigast. - Jag låter inte andras åsikter om mig bli sanning eftersom jag är den som känner mig själv bäst. - Ber bara om ursäkt om jag verkligen tycker att jag gjort fel. Ibland inte ens då faktiskt. - Tidigare ställde jag t.ex. alltid upp och skjutsade kompisar osv. Men fick jag nåt tack? I helvete heller. Istället blir det bara mer och mer som man förväntas hjälpa till med. Kan naturligtvis hjälpa kompisar idag också, men inte för att vara nån till lags. - Har numera tydliga gränser för vad jag accepterar för beteende av både tjejer och vänner. Uppför dom sig illa så sväljer jag inte det utan då är det tack och hej, eller att jag låter dom veta att det inte är acceptabelt. Får mycket mer respekt efter att jag slutat vara "snäll". Folk utnyttjar snällhet på ett sätt som äcklar mig. Ta inte skit från nån, det tjänar du på i längden även om det känns som att man riskerar tjejen eller vännen ifråga! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}