LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
2012-10-19,23:19,
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Ja just det, hur viktig är det att visa likgiltighet mot bruttan? Själv har jag väldigt dåligt självfötroende och är väldigt needy i situationer där jag kärat ner mig. Som t.ex nu så har jag haft en tjej på G ett tag men har aldrig lyckats komma till skott av vissa andra anledningar. Här om veckan fick jag nys om att hon dejtar en annan snubbe. Jag blev naturligtvis helt förkrossad inombords och kunde varken sova eller äta, (jo ja vet att jag är en mes). Nu har jag bearbetat detta lite och mår bättre, dels för att jag träffat tjejen igen och att det känns ok mellan oss. Jag vet inte hur det ligger till med den andra snubbe, hon verkar fortfarande intresserad av mig, om jag nu inte är helt fel ute. Eller så vill hon bara ha mig som vän. Det vill dock inte jag, jag vill vara mer än vän. Jag tycker sjuuukt mkt om henne. Frågan till er experter är om man ska visa likgiltighet i sådana här situationer? Ska man kanske alltid göra det gent emot brudar man blir besviken på? Eller ska jag vända på steken och visa att jag är förbannad på henne? Hur resonerar ni?? Är tacksam för hjälp då jag saknar den här delen av hjärnan.

Meddelanden
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden? - av sphinx - 2012-10-19,23:19

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 14,447 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}