LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
|
2012-10-21,11:43,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-21,11:47 av {2} russel.)
|
|||
|
|||
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:OK, tack för tipsen. Blir dock fortfarande inte klok på hur jag ska hantera situationen när det kommer fram att hon dejtar en annan. Ska jag då vara som vanligt, fortsätta vara trevlig och glad och visa mig helt oberörd eller ska jag vid det tillfället börja ignorera, sluta upp att le mot henne, sluta skratta åt hennes skämt, sluta upp med att vara trevlig. Alltså så att hon känner att hon förlorat mig... Va inte för uppenbar, därmed att vara otrevlig eller försöka förnedra henne etc bara för att, kom ihåg hon har inte gjort något fel Se till att behandla henne och värdera henne som ngn random på jobbet bara. Nästan en person som är lite halvjobbig som alltid ska prata trams som man vill undvika. Hur skulle man oftast agera mot en sådan person? Jo genom att nästan aldrig ställa första frågan, nästan aldrig försöka leda konversationen vidare, svara på diverse frågor och ge nödvändiga/standard frågor tillbaka exempelvis "jo det är bra hur är det själv?", vilja gå tillbaka till sitt shit så fort som möjligt etc. Detta mindset kommer få henne att hajja att hon är inte så speciell längre i dina ögon och förhoppningsvis så börjar hon undra och vilja ändra på det och därmed börja ge dig mer compliance och investment.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Visa intresse vs. inte visa intresse | Nooblet | 20 | 12,779 |
2012-12-04,19:51 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}