LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Choden inuti mig har växt fram!!
2012-11-07,02:17,
Choden inuti mig har växt fram!!
Fan. Nu är goda råd dyra. Alltså jag blir så jävla less för jag vettefan vad det är, jag trodde chode-tiderna var över.

Jag brukar ha ganska höga och djupa upp och nedgångar men i nästan två veckor så har det varit helt sjukt.
Jag har bokstavligen inte gjort någonting annat än att glo på tv och slösurfat så fort jag kommit hem från jobbet och inte åstadkommit någonting produktivt eller gjort någonting socialt whatsoever. Förutom två värdelösa pass på gymmet, var så jävla ofokuserad och hatade verkligen att vara där, som jag aldrig känt förut och jag frågade mig vad fan som var meningen. Inte haft någon vidare aptit heller och när jag väl har käkat så har jag bara hällt i mig flingor och mjölk och liknande.
Det är inte heller så att jag levt helt i nuet utan jag har bara gått runt och funderat men tankarna har inte ens varit särskilt klara, fan varit segare i skallen än en jävla pundare. All ''intent'' och motivation är som borta och jag har tänkt på en del worst case-scenarion om vad som kan hända i framtiden.
Och jag har varit uppe på nätter och bara gjort skit och fuckat upp dygnsrytmen vilket gjorde att jag försov mig i måndags och pallade inte åka dit så jag ringde och sjukanmälde mig.

Det sjuka är att jag läst en del inner game och jag vet ju rent jävla logiskt vad jag borde göra och fokusera på och vad som är rätt att göra och att jag just nu sitter och är en jävla mes men jag verkar ha blivit helt jävla paralyserad. Jag brukar typ titta med förakt på människor som beter sig så här och har gått runt och hatat mig själv under en tid nu. Känns som en ond cirkel som börjar värmas upp nu och jag måste få stopp på det här.

Nån som kan ha en aning vad fan som kan ha hänt med mig? Hur tar jag mig ur det här?
Själv funderar jag på om det har att göra med mörkret och jag har fått för lite serotonin i hjärnan kanske, eller kanske har att göra med att jag hade nån månads uppehåll på ''Lena Handen'' och gjorde 3st på raken, men det var i och för sig någon dag innan jag började bli chode. Sen har det nog inte bidragit till att jag käkat skit hela tiden, tror jag faktiskt har gått ner ca 2kg.
Men vad tror ni?!

Meddelanden
Choden inuti mig har växt fram!! - av Donjohan - 2012-11-07,02:17
Choden inuti mig har växt fram!! - av TheD - 2012-11-07,03:33
Choden inuti mig har växt fram!! - av TheD - 2012-11-07,19:36
Choden inuti mig har växt fram!! - av Cruz - 2012-11-07,20:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som tittar rakt fram när de går? tay 8 3,559 2013-03-06,21:30
Senaste inlägg:: trollface
  När choden får balls premium 3 1,918 2012-04-17,18:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}