LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Choden inuti mig har växt fram!!
2012-11-07,20:42,
Choden inuti mig har växt fram!!
Donjohan Skrev:Jag har bokstavligen inte gjort någonting annat än att glo på tv och slösurfat så fort jag kommit hem från jobbet och inte åstadkommit någonting produktivt eller gjort någonting socialt whatsoever. Förutom två värdelösa pass på gymmet, var så jävla ofokuserad och hatade verkligen att vara där, som jag aldrig känt förut och jag frågade mig vad fan som var meningen. Inte haft någon vidare aptit heller och när jag väl har käkat så har jag bara hällt i mig flingor och mjölk och liknande.

Här är problemet! Dåligt med sömn, dålig kost och inget socialt liv. Det tär på en så in i helvete och speciellt nu på hösten/vinter när det är becksvart ute från klockan 16.00 och det gör ju allt ännu värre.

Du säger själv att du vet logiskt hur du ska komma ut det. Dåså? Ta ditt jävla pack och gör något vettigt istället för att sitta hemma och tyna bort. Jag vet att det kan vara jobbigt för man är otaggad och så MEN känslan sen när du har vänt på allt är så jävla skön. Ungefär som när man har stått upp i flera timmar och äntligen får sätta sig ner. Så gör det bara, gå ut på krogen och hångla upp en tjockis eller nått 4 teh lulz.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?

Meddelanden
Choden inuti mig har växt fram!! - av TheD - 2012-11-07,03:33
Choden inuti mig har växt fram!! - av TheD - 2012-11-07,19:36
Choden inuti mig har växt fram!! - av Cruz - 2012-11-07,20:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som tittar rakt fram när de går? tay 8 3,559 2013-03-06,21:30
Senaste inlägg:: trollface
  När choden får balls premium 3 1,918 2012-04-17,18:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}