LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
|
2012-11-11,19:39,
|
|||
|
|||
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Hehe! Jo jag känner igen beteendet jag med men jag förstår ändå inte varför de gör på detta viset. Vill de kanske få en att tro att de har bättre saker för sig eller vill de kanske testa och se om man blir orolig? Segar hon sig brukar jag med vänta upp emot 30 min innan jag svarar. Så det blir när man är i scarcity-mode. I början när jag kanske bara hade en eller två tjejer på gång åt gången så väntade jag medvetet med att svara emellanåt och ibland svarade jag inte alls. I det läget så funderar man över saker som hur lång tid det tar innan hon svarar och hur mycket hon skriver osv. Sen när man kommit vidare och har 5-6 tjejer på gång samtidigt så bryr man sig verkligen inte ett skit. Allt det jag gjorde medvetet tidigare är nu naturligt. Man hinner/orkar inte svara på varenda sms, och orkar verkligen inte lägga nån större energi på att fråga "vad hon ska göra i helgen" och liknande. Det som blir ganska uppenbart är iaf att du är mer needy än hon är och det är inget bra utgångsläge. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Visa intresse vs. inte visa intresse | Nooblet | 20 | 12,771 |
2012-12-04,19:51 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}