LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
The power of now - Tolle
|
2012-02-23,21:33,
|
|||
|
|||
The power of now - Tolle
Evilvalle Skrev:Att "vara i nuet" och "presence" är något som absolut är väldigt väldigt effektivt när det kommer till att bonka hoes. Ok det ska nog gå fint. Jag hoppas lite på att få någon sjuk uppenbarelse så jag kommer in i superflow lagom till helgen, hehe. Stridskuken Skrev:Nja. Jag försvann från nuet och blev totalt fucked up eftersom jag helt plötsligt började reflektera över hurvida jag var i nuet eller ej. Fick svårt att njuta av saker och ting, för att jag reflekterade för mycket över att jag var i nuet. Att vara i nuet är någonting man ska uppnå på naturlig väg genom att göra saker i sitt liv, inte genom att bevaka varenda tanke och känsla man har i kroppen. Insåg dock rätt snart hur fucked up skiten var. Bränn boken är mitt bästa råd.Ajdå, låter trist. swagger Skrev:precis som valle skriver så tar den upp en hel del bra grejer. Men precis som med PUA finns de dem som kan bli gameskadade, blir en del tolle anhängare lite "flummskadade".OK, tacks! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Brené Brown: The power of vulnerability(rolig, 20min lång vid) | illdan | 3 | 2,045 |
2013-05-06,18:18 Senaste inlägg:: Sam |
|
Tolle principer sammanfattade @RSDNATION | Spider | 3 | 2,161 |
2012-07-23,18:37 Senaste inlägg:: Spider |
Användare som tittar på tråden: 25 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}