LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Forbidden patterns, hypnos och NLP?
2012-02-24,10:24,
Forbidden patterns, hypnos och NLP?
Evilvalle Skrev:Kvinnlig -> Manlig rapport skapas inte genom att mannen antar sig kvinnans sinnestillstånd.

Rapport är ett resultat varav ett värde måste komma först, när vi talar om attraktion sjunker detta värde i sig om mannen visar sig emotionellt reaktiv mot kvinnan i fråga vilket i sin tur leder till att rapport ej infinner sig.

Kanske stämmer! Har inte experimenterat med detta på tjejer, Drog mest flickvän exemplet för jag antar att det funkar likadant oavsett kön(har aldrig hört bandler säga att det skulle vara helt olika). Egentligen ville jag mer beskriva hur rapport allmänt funkar, och det är så som jag beskrev. Iaf enligt bandler. Man måste först börja med att följa, och sedan när ni har rapport så kan man börja leda.(Så klart följer ju folk dig ibland utan att du behöver göra det här, anledningarna kan vara olika)

Har som sagt aldrig medvetet använt detta på tjejer, så har ingen erfarenhet om det skiljer sig mellan tjejer och killar så som du säger. En sak som värt att notera när du börjar nämna attraktion är att man faktiskt ofta träffar/känner tjejer som man inte vill knulla, dvs attraktion är inte önskvärt, däremot är det önskvärt att ha god rapport(finns ju ingen anledning att inte ha det med personer man tycker om).

Meddelanden
Forbidden patterns, hypnos och NLP? - av illdan - 2012-02-24,10:24

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}