LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
2012-12-02,19:15,
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
russel Skrev:Yeah man Tell Us Smile

Ursäkta att jag har dröjt med mitt svar men har haft fullt upp med annat en tid. Hur som helst gick det till slut bra med denna brud. Vi har nu dejtat i ca tre veckor och allt fungerar bra och jag har det underbart med henne. Jag är väldigt tacksam för alla fina tips jag fått och kunna hämta från denna guldgruva. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det visade sig att hon var väldigt djupt intresserad av mig, vilket jag naturligtvis anat. jag var ju själv väldigt tänd på denna brud men var väldigt osäker och velig med tanke på att vi jobbar så tätt i hop. Hur som helst jobbade jag väl på att inte vara för needy och det visades sig vara en vinnande taktik. Den natten hon la in stöten på mig och bjöd hem mig till sig så hade vi suttit på diverse barer. Jag hade flörtat med henne hela dagen men slutade upp med det såfort vi kom ut på krogen. Hon satt mest å pratade med en annan manlig kollega till mig och det verkade som att han trodde att det skulle bli dom under kvällen. Varje gång hon intresserade sig för honom ( kanske var ett test??) och la bort fokus från mig så bärjade jag se mig om i lokalen efter andra brudar, tog mobilen och började smsa osv...så fort jag gjorde detta så var hon tillbaka till mig och ja så höll det på tills hon viskade till mig och frågade om jag ville följa med hem och se hur hon bor Wink

Meddelanden
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden? - av sphinx - 2012-12-02,19:15

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 12,792 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}