LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Forbidden patterns, hypnos och NLP?
|
2012-02-24,14:44,
|
|||
|
|||
Forbidden patterns, hypnos och NLP?
illdan Skrev:Kanske stämmer! Har inte experimenterat med detta på tjejer, Drog mest flickvän exemplet för jag antar att det funkar likadant oavsett kön(har aldrig hört bandler säga att det skulle vara helt olika). Egentligen ville jag mer beskriva hur rapport allmänt funkar, och det är så som jag beskrev. Iaf enligt bandler. Man måste först börja med att följa, och sedan när ni har rapport så kan man börja leda.(Så klart följer ju folk dig ibland utan att du behöver göra det här, anledningarna kan vara olika) Yeah dude, ett grundkoncept när det kommer till manlig <-> kvinnlig attraktion är att mannen ska vara som en "pil" som kör sin egna väg och inte stannar för något, kvinnans naturliga reaktion är då att bli reaktionssökande vilket i sin tur gör henne undergiven vilket resulterar i sexuell attraktion. Man -> Action, Women -> Reaction. Det är därför hela pace&lead grejen du igår tog upp låter bra i teorin, men är rätt värdelös när det kommer till just detta. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}