LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bitchslapad vad göra?
|
2012-12-22,04:49,
|
|||
|
|||
Bitchslapad vad göra?
RaggDe upp ngn på fyllan för typ några månader sen. Smsade henne när jag skulle gå på flyget (hade typ 5h väntetid så smsade alla srnaste ragg på mobilen för att ha ngt o göra).
Står och snackar med en jävligt fräsch brud ikv när denna tjejen kmr fram o typ "raggar du upp henne också elller", frågar nuvarande targetet om ho känner henne och typ låtsas som hon e luft, hon försvinner såklart. Hon har bla addat mig på facebook, declinade då jag ej va intresserad. Är på väg för o shotta med en tjejpolare då hon syns igen och helt sonika kmr två av hennes polaee och matar bitchslaps på mig. WTF e såklart min reaktion. Vad göra? Slår ej tjejer liksom....sjukt lack nu fan, inga dåliga smällar dom hann ge heller. Bruden e ju uppenbarligen psyk, men vafan!???! Sjukt förnedrD, första gg en k Jag blir slagen "ordentligt" av tjejer.... Svenska bitches alltså..... Funderar o flytta tbx till norge, där blir man fan bjuden på deinkar av vrudarna osv. Har liknande hänt er? Skrivet packad från mob så säkert mlt stavfel, peqce! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss | Sean | 0 | 2,140 |
2015-09-07,18:02 Senaste inlägg:: Sean |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}