LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Forbidden patterns, hypnos och NLP?
2012-02-25,04:58,
Forbidden patterns, hypnos och NLP?
Judas Skrev:Det du beskriver är väl i princip mirroring? Det är inte något jag tycker man aktivt ska tänka på eller manipulera, det påverkar ens mindset negativt genom att det gör en reaktiv, du "anpassar". Det är också en så väldigt liten grej av vad som skapar genuin rapport, och kommer som symptom väldigt ofta, där kvinnan anpassar sitt sätt att prata på efter dig istället för tvärtom.

Jo men precis, mirroring är ju en stor del inom rapport. Om man lär sig att göra detta naturligt, är det inget man tänker på.

Det bästa sättet för att skapa en genuin connection och med det rapport är att vara genuin själv, istället för att "manage impressions", d.v.s. att kommunicera "utan image". Ifall man själv är äkta så slappnar de allra flesta av i ens sällskap och blir mer genuina själva och vågar släppa på sin "image". De som inte slappnar av är i princip de mest osäkra i sitt eget värde (dålig självkänsla) som är mest investerade i sin image.

Håller med dig helt på denna punkt, så länge man är sitt bästa sig själv och bara "enjoy time". Jag hamnar lätt i en djupare rapport med folk, så det är naturligt för mg. Dock har jag aldrig sagt att det ska skapa attraktion, vilket det faktiskt gör för mig. Tillbaka till det du sa, naturligt, det är väl just för att min rapport kommer så naturligt som det också skapar attraktion. Och ja, kan säkert påverka äns mindset om man tänker för mycket. Tycker dock att det är helt värt att prova och se hur man själv upplever det

[SIZE="1"]This message is to short, bla bla bla[/SIZE]
SSSC - Represent~ Prince

Meddelanden
Forbidden patterns, hypnos och NLP? - av JohnStealth - 2012-02-25,04:58

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}