LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
|
2012-12-25,15:51,
|
|||
|
|||
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Evilvalle Skrev:Verkar variera något enormt, vissa personer får skitbra energi av craze och aldrig någon krasch, andra får ingen större energi alls och blir bara depp och seg efteråt, som jag tex. Jag kunde bli illamående ibland också kommer jag ihåg, få en rejäl rännskita etc.Hmm vetefan om jag vågar om jag ska va ärlig, har en hel del skit på mig redan som gör att jag kanske riskerar fängelse, men polisen har inte kontaktat mig då jag befann mig utomlands när dom droppade allt.. Hur betalar man osv? Bollgrodan Skrev:Ball va alla reagerar olika på pwoer! Får absolut ingen ångest av craze, snarare tvärtom.. Ger mig skön lycka och ett jävla välmående resten av dagen. Dock har jag helt plötsligt börjat må skit direkt efter jag tagit det flera gånger det senaste.. Nu snackar vi orolig mage och har ett flertal gånger legat på alla 4 vid porslinsaltaret efter träningspassen. Så nej det blir ingen mer craze efter denna burken.Hur mycket har du kört då? Som sagt, jag körde 2 skopor utan någon som helst tolerans. Körde även 1,5skopa sist på fyllan (...) och började bråka med någon tjejkompis pojkvän, misstänker att jag föll ner i deppmode pga crazen, brukar fan inte bråka på fyllan, iaf inte med folk jag "Känner" |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! | Nystart | 68 | 55,839 |
2016-10-09,16:40 Senaste inlägg:: JohnDoe |
|
Craze innehåller dopingklassade ämnen | Jayson1 | 14 | 6,702 |
2013-04-10,19:32 Senaste inlägg:: Nystart |
|
Craze PWO + kreatin samtidigt | Commander | 5 | 3,183 |
2012-10-10,01:34 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}