LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Mina stickingpoints atm
|
2012-12-28,14:39,
|
|||
|
|||
Mina stickingpoints atm
sjoggaa Skrev:Du påminner grymt mycket om mig själv, jag är rädd för att misslyckas fast jag i princip aldrig gjort det. Jag går och väntar på att brudar ska komma fram till mig, riktig pussy känner jag mig som. De gånger jag har gått fram är när jag är i bra state och då har det gått galant. Jag vågar helt enkelt inte gå fram, var också rädd för att träffa brudar nykter men en dag tog jag tag i det och nu är det problemet som bortblåst. För mig handlar det bara om att våga.Yes, stämmer väldigt bra. Alltid varit rädd för att förlora, har en allt för stor vinnarskalle... Sylvester Skrev:Trappa ner drickandet och pusha dig mer. Är du skitnervös för att gå fram till en snygg tjej så GÖR det. Jag har varit/är i liknande sits som dig med att alkohol gör mig bra. Har fått mina "bästa" tjejer när jag varit bra full. Har du inte läst in the mind of evilvalle så gör det, jag började läsa om den nu precis, allt man behöver står där. (_speciellt_ om man redan har viss koll på game och varit ute mkt)Har läst den förut, men ska fan läsa om skiten, bra read. Sen med alkoholen tar jag nog ett break ett tag, för att sedan börja med några öl eller nåt, funkar fan inte nu öht, blir alltid kalasfull.. Kommer i sånt sjukt partymode och jag KAN inte tacka nej till shots osv, ALLT för dålig självdisciplin, speciellt när man e småfull redan! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Mina stickingpoints atm - av Nystart - 2012-12-25,16:29
Mina stickingpoints atm - av sjoggaa - 2012-12-25,16:41
Mina stickingpoints atm - av Sylvester - 2012-12-25,16:49
Mina stickingpoints atm - av Nystart - 2012-12-28,14:39
Mina stickingpoints atm - av Borttagen1 - 2013-01-08,16:52
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}