LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
|
2013-01-02,18:44,
|
|||
|
|||
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
Benson! Skrev:hahahahah roligaste jag lästFörstår om man inte riktigt ser kvällen helt jätteenkelt, för den är lagom luddig för mig och att skriva det i efterhand, haha ja det blir lite fel. Festen var lite utanför stan, så när vi drog hem sen så delade vi en stor taxi (en sån där 8 manna eller vafan det är) massa pers. Fick varken ligga eller betalde taxin! Inget fel att skryta överk uken, men HUR jag gjorde blev bara sååå fel. Attentionskryt, men oh well mängden alkohol fuckar en rätt hårt. YEss mindre alkohol är lösningen, något jag sagt till mig själv för ngn vecka sen, men "NU VAR DET JU NYÅR" osv, så är man där igen..! Mössan Skrev:Hahahah, skrytet om kuken på balkongen <3 du verkar ha fått en riktig kalasfylla. Ha inte ångest för det. Sånt händer. Det är bara askul att garva åt sen. Så feel no regret!Nä, så jävla farligt är det inte, men jag har gjort liknande skit förut och det finns fan inget värre än att vakna upp dagen efter och inse att man lika gärna kunda vaknat upp tillsammans med en vacker tös, men fuck it. Behövde skriva av mig skiten, satt o tänkte på det alldeles för länge, nu har jag fått det ur tankarna iaf! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Nyår - flopp! Vad gör jag?! - av Nystart - 2013-01-02,05:31
Nyår - flopp! Vad gör jag?! - av Benson! - 2013-01-02,16:46
Nyår - flopp! Vad gör jag?! - av Mössan - 2013-01-02,17:50
Nyår - flopp! Vad gör jag?! - av Nystart - 2013-01-02,18:44
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}