LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
|
2013-01-12,21:59,
|
|||
|
|||
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Mycket nice artikel! På CR ser det dock annorlunda ut, en snubbe visade mig lite roliga inlägg
Våran alldeles egna Alex: Citat:Sånt här ger mig alltid lite avsmak. Även amazing mayzie (ni vet, 110kgs kvinnan) kommer in och ger sin synpunkt: Citat:Jag tycker Alex frågor är väldigt bra och viktiga att ställa sig, och jag reagerade själv när jag läste posten på att ryckt ur sitt sammanhang ser det jävligt illa ut. Grejen är att det är ju lite andra spelregler som gäller i sovrummet än annars. Man kallar inte någon kukslyna över middagsbordet eller dominerar på det här sättet till vardags, men om alla inblandade gillar det i sovrummet är det väl bara att go for it. MEN det kräver en enormt stor respekt både före, under och efter för det handlar om en sexuell värld hon väljer att dela med dig som hon förmodligen skulle kunna bli ordentligt slut shamead för med någon annan eller i fel sammanhang. Den undergivenhet hon ger dig är ett enormt förtroende som måste förvaltas väl. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Sex for an experienced tantric woman | godsgift | 0 | 1,466 |
2016-02-12,23:44 Senaste inlägg:: godsgift |
|
Kondylom? FUCK | slyngel | 3 | 1,993 |
2012-10-23,18:50 Senaste inlägg:: slyngel |
|
Just fucking fuck me, already. | Kinezz | 3 | 2,545 |
2012-03-28,09:59 Senaste inlägg:: Jesus Resurrected |
|
Fuck her like a gentleman! | Mercenary | 6 | 3,121 |
2012-03-16,09:12 Senaste inlägg:: illdan |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}