LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Motivationstråd för nybörjare.
2013-01-22,21:21,
Motivationstråd för nybörjare.
Som dom flesta kommentera faktiskt.... bra skrivet!... jag fick dock en fråga när jag läste

"En persons egenheter och personligheter blir starkare med åren, främst de negativa Desto längre man väntar, desto mindre formbar blir man, samt desto mindre motivation får man att ändra på sig då man accepterar sig själv för den man är, för att man tror att man inte kan vara annorlunda.

Pickup för mig är att förbättra sig själv, till en roligare och attraktivare människa genom att lära sig saker man inte tidigare kunde, precis som man lär sig allt här i livet. Vi föds med väldigt få färdigheter, nästan allt vi kan har vi lärt oss av instruktioner av en annan människa. Saker som kan ha tagit dom år att lista ut eller forska fram kan du lära dig på kanske 5 minuter tackvare att vi lever i en tid där mycket redan har blivit uttänkt, där folk redan har svaret på dina frågor, där du kan, om du bara har viljan, bli riktigt bra på det mesta, det ända som stoppar dig att bli bättre på något är du själv.
"

jag själv har testat massor av grejer som jag har velat förbättra men som småning blivit bra på men inte grym...på något vis inser jag attt jag bara kan bli "bra" och det har gjort att min motivation har sänks och gjort att jag bara helt enkelt accepterat det... det är som om jag löser ett problem "lite" och inte löser problemet "helt"... så frågan är

Hur ska jag göra för att bli grym som jag verkligen vill bli?

Meddelanden
Motivationstråd för nybörjare. - av Sam - 2013-01-17,06:11
Motivationstråd för nybörjare. - av Roppe - 2013-01-22,21:21

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}