LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Rädda era liv. Skaffa passiva inkomster
|
2013-01-23,00:54,
|
|||
|
|||
Rädda era liv. Skaffa passiva inkomster
Jesus Resurrected Skrev:Någon idé om vad du ska göra, redan börjat med något? Har tänkt tankarna att starta gym som efter 1-2 år kan bli en nästan passiv inkomst, samtidigt så kan jag hålla föreläsningar för folk på gymmet någon kväll i veckan. Föreläsningarna kommer hållas på engelska(Mitt modersmål) som sedan läggs upp på min youtubekanal, där bygger jag upp en respektabel mängd prenumenanter som kan skriva upp sig på mina dagliga mail där jag skriver om lite tankar och idéer, och efter ett tag när jag blivit en del av folks liv och folk i världen har en relation till mig genom min youtube-kanal kan jag sälja E-böcker, och träningsprodukter. Alltså kan jag då ha ett gym som hela tiden driver in pengar, på egen hand, samtidigt som jag tjänar pengar på nätshoppen. Det enda jag behöver göra aktivt är att ladda upp 1-2 videor i veckan på youtube och skriva ett dagligt nyhetsbrev till prenumenanterna som köper saker från min nätbutik. Allt detta kan skötas vart som helst i världen och jag kan resa runt överallt! Bara tankar men tror det kan gå då jag är extremt passionerad för träning och kommer kämpa dygnet runt i början. Har du någon passiv inkomst, Jesus, förutom att göra guds jobb? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 23 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}