LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan.
2013-01-24,23:01,
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan.
MassRiot Skrev:Killen skulle deffa, jag förutsätter att han inte är någon rookie. Failure är totalt värdelöst vid deff, man ska påminna musklerna om att de behöver behålla sin styrka men inte slita ut dem. 500 kcal ÄR standard under deff, kroppen kan förbränna 500 kcal rent fett per dygn, mer än så men 500 är en solid tumregel.

Vad var mer idiotiskt?

Såga inte saker utan att ge din syn på det, känns mest som pajkastning annars.

Syftade faktiskt på dig när jag skrev om failure. Du är en rookie och har redan sågat det.

Du skrev att 200 kcal är för lite för att få låg BF. Det tar längre tid med 200- men om du ligger på underskott kommer du gå ned. Faktum är att det är när jag kommit under 10 % som jag har saktat ned farten och legat på ett minimalt underskott. Har fått väldigt bra resultat av långa dieter då allt egentligen handlade om tålamod.

Finns dessutom ingen anledning att inte äta ris/potatis/pasta och bara äta grönsaker istället. Låter som något Anna Skipper skulle säga.

Meddelanden
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan. - av Jayson1 - 2013-01-24,23:01

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fasta vid symptom av förkylning, fler som provat? SvaMp_ 3 3,863 2015-12-26,03:00
Senaste inlägg:: Rednales
  Martin Berkhans alla artiklar från BODY dobarj3 4 2,686 2012-12-16,17:08
Senaste inlägg:: Madrock
  Maxade knäböj hur djupt går folk? Spade 2 1,830 2012-11-24,15:55
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}