LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan.
|
2013-01-24,23:33,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-24,23:35 av {2} MassRiot.)
|
|||
|
|||
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan.
Frukt har jag inte nämnt, äter aldrig frukt..
Jayson: Väldigt tråkig ton tycker jag. Rookie, nej. Killen ligger på 20% BF, finns ingen anledning i världen för att han skulle mesa på 200 kcal och köra superlång deff, var är dina argument för att 500 kcal skulle vara så pass dåligt att du blir otrevlig? Angående kolhydrater, varför inte bara äta godis då istället för grönsaker? Jag menar, kolhydrater är ju socker och det är ju totalt omöjligt och obevisat att olika sorter spelar roll? Jag låter bli att kalla dig för öknamn då jag inte känner dig och därför inte har någon koll på dina kunskaper(Du verkar säker på mina?) men vet om att jag själv har kött på benen inom träning och näringslära. Du kan gärna visa på lite substans bakom din panna och komma med motargument som inte får dig att låta som en grinig 5-åring, så kan vi diskutera om våra meningsskiljaktigheter. Hoppas på att det kan bli en trevlig fortsatt diskussion om periodisk fasta här i tråden, är ny på forumet och vill gärna bli "en i gänget" där vi peppar varandra till framgång inom det sidan handlar om. Mvh. PS. Om någon känner att det jag skriver är åt skogarna så kom med bevis och studier som säger annorlunda så kommer jag läsa dem och reflektera. Min syn på träningsvärlden har jag från andra källor, jag har inte själv forskat fram det och är drför öppen för att ha fel, men då vill jag ha lite motbevis. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Fasta vid symptom av förkylning, fler som provat? | SvaMp_ | 3 | 3,863 |
2015-12-26,03:00 Senaste inlägg:: Rednales |
|
Martin Berkhans alla artiklar från BODY | dobarj3 | 4 | 2,686 |
2012-12-16,17:08 Senaste inlägg:: Madrock |
|
Maxade knäböj hur djupt går folk? | Spade | 2 | 1,829 |
2012-11-24,15:55 Senaste inlägg:: Stridskuken |
Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}