LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur jobbar ni i set om flera?
2013-01-25,16:20,
Inlägg: #10
Hur jobbar ni i set om flera?
Ser bra ut dude, om vi ska ta och dela upp det:

Opener
Citat:Jag: Hej tjejer har ni kul ikväll?


Set: Jaaa, det har vi!

Någon form av attraktion får du uppenbarligen direkt
Citat:
Citat:Jag: Vad bra, ville bara säga att din tjejkompis är snygg (tilltalar den fula). Tycker du inte det?
Ful tjejkompis: Jaaa visst är hon.

(Nu tittar jag rakt emot snygg tjejkompis)

Snygg tjejkompis: (rodnar) Tack!


Passive disinterest
Citat:Efter detta ignorerar jag den snygga bruden (min target) under ca 5 minuter för att nästan endast tala med den fula tjejen (mitt hinder). När jag känner att den fula tjejen gillar mig vänder jag mig till den snygga

Mycket möjligt att detta i sig var onödigt då tjejen i fråga svarade bra på ditt direkta game från början, brukar vara onödigt att ignorera henne då - Även om man iofs skulle kunna lägga ett argument utav att du bygger större compliance när du först går direkt och sedan ignorerar vilket får henne mer bekräftelsesökande (va? gillade han inte mig?) - vilket således ökar hennes chans till compliance när du väl gör en request.

Compliance test (hook) isolation
Citat:Jag: Häng med till baren du ska få välja en drink åt mig. (isolerar)

(efter hon beställt drinken)

Jag: Cool den var god, tack! (belönar)

Ser fortfarande bra ut, du har fått intresse och börjat bygga på din compliance-ladder.


Qualification
Citat:Jag: Vad finns det mer för intressanta saker hos dig förutom att du är söt? (Hoop)


Hook
Citat:Snygg tjej: Bla bla bla


Belönar henne för att hon investerade samt ännu en qualification
Citat:Jag: Låter grymt, hur bra är du på att kyssas mellan 1-10?

I fortsättningen -> När tjejen berättar mycket om sig själv, dra en mer djup belöning än: "låter grymt", fokusera på något specifikt hon säger eller någon egenskap hos sig själv som hon kommunicerar med hennes investering.


Hook, intressant att hon sa 2 dock, vanligtvis brukar dom vilja säga så högt som möjligt när dom är into en för att "skryta", anyway så kan hon lika gärna ha givit ett lågt nummer för att hon är lite osäker.
Citat:Snygg tjej: En 2

Belönar henne med en kyss
Citat:Jag: Vi får se, (kysser henne)

Ser mycket bra ut hittills, men vad hände sen?

Citat:(efter detta går vi tillbaka till bordet med hennes tjejkompis. Händer inte så mycket mer den kvällen och jag drar vidare med min kompis)

Vad hände mer specifikt? Varför inte fortsätta till sänghalmen? Eller kanske din logistik såg dålig ut? Tog du nummer?


För att svara på hur jag brukar köra: Varierar väldigt mycket beroende på hur jag känner mig nu för tiden, gejmar ju inte direkt särskilt aktivt längre, men jag körde efter denna struktur i flera år (MM) och den gav mig väldigt väldigt mycket success.

Med tiden kommer du naturalisera ditt game mycket mer och du kommer komma på dig själv att hoppa över massa steg, mixa hit och dit, göra "fel" enligt metoden men tack vare ditt självförtroende kommer tjejen vara väldigt hookad pga din aura.

Good stuff!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-25,09:37
Hur jobbar ni i set om flera? - av Nystart - 2013-01-25,12:52
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-25,12:58
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-25,15:37
Hur jobbar ni i set om flera? - av devil - 2013-01-25,15:38
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-25,15:43
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-25,15:52
Hur jobbar ni i set om flera? - av Nystart - 2013-01-25,16:12
Hur jobbar ni i set om flera? - av Evilvalle - 2013-01-25,16:20
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-25,18:39
Hur jobbar ni i set om flera? - av Nystart - 2013-01-26,18:58
Hur jobbar ni i set om flera? - av el bueno - 2013-01-26,19:35

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}