LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
2013-01-27,16:00,
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
illdan Skrev:haha vafan... en tjej har gjort exakt det här mot mig... Vi träffades ute i 20min. hon tog mitt nr!... smsa många najs sms., connecta osv.. sågs veckan efter, typ sön-tis-tors.. låg osv... Tyckte hon var hur skön som helst(sällan jag tycker det).. sen har hon gjort precis som du skriver mot mig... vilket får mig att vilja ha henne så mkt... Vilken stör mig så jävla mycket.. hahaha.... Jag kan lixom ringa henne... så svarar hon inte.. ringer mig 2 dar senare!!!...

aja, ska dra sms och försöka styra någon träff igen, känns som det inte finns något annat jag kan göra, även det känns som att jag inte kommer lösa det... Jag vet att hon diggar mig som fan också... vilket stör mig så mkt...jävla gamer brud....

Yep, du ser. Brudar är i regel mycket duktigare på detta än killar. Dels biologiskt, men även för att dom får så otroligt mycket mer "träning".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport? - av Evilvalle - 2013-01-27,16:00

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bygga rapport vinividivici 14 9,910 2016-07-30,17:11
Senaste inlägg:: StayHungry

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}