LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
2013-01-28,16:27,
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Cogo Skrev:Sure, att testa olika tekniker för att det är skoj ibland men läs titeln i tråden. Det indikerar ju på att det är en taktik personen lagt upp för varje tjej han raggar på. Det blir ju jobbigt i längden att alltid sitta och fundera på hur han ska agera när en tjej agerar på ett visst sätt.

"Hmm, nu gjorde hon si och så, hur ska jag göra nu för att attraktionen ska vara kvar/bli starkare?"
"Yes, nu använde jag rätt teknik, nice, hon gillar mig fortfarande!"

Det blir ju väldigt mkt tankar och energi som måste läggas ner för att bibehålla attraktionen. Mycket investering från killens sida vilket lär leda till känslor för tjejen om hon inte är allt för lätt att få hooked dvs.

Visst, beror på frame etc. Om det är en "lätt" brud eller någon du inte bryr dig om så sure, doesnt matter.

Sluta mala om att tekniker är needy. ALLA gör det. Din morsa, Don Juan, dagisbarn - ALLA. Det du ska undvika är att läsa för mycket så du slipper bli nya Mystery och analysera allt på atomnivå.

Meddelanden
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport? - av Jayson1 - 2013-01-28,16:27

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bygga rapport vinividivici 14 9,910 2016-07-30,17:11
Senaste inlägg:: StayHungry

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}